maandag 12 november 2012

Pink Fit Easy Kit Einde Week 4.

Ik was erg benieuwd hoe de komende weken zouden bevallen.
Nadat ik 2 weken de Pink Fit had getest had ik een leuk resultaat geboekt. Maar hoe zouden de andere 21 dagen gaan dan?
Ik heb verder geen begeleiding en doe dus eigenlijk alles zelf. 
De afgelopen week ben ik met veel positiviteit begonnen (eigenlijk verder gegaan)
gedurende de week ben ik erg streng voor mezelf geweest en heb ik in de meeste avonden een salade met kip gegeten en ik heb me goed aan de trainingen gehouden.



Het voordeel voor mij is wel dat ik ook werk in de Gym waar ik train en ik vraag natuurlijk ook tussendoor aan mijn collega's om tips voor beter resultaat.
De meeste tips die ik krijg zet ik ook gelijk hier op het blog omdat ik jullie niets wil onthouden.
Van de 4 trainingen die ik gedaan heb afgelopen week ben ik er 3 geëindigd met Cardio. Al was het maar 20 minuten, toch eindig ik met de Cardio. Ik kan namelijk nog al mijn laatste krachten eruit gooien en dat red ik toch net niet met alleen kracht.
Op de dag dat ik alleen kracht pak dan heb ik wel een intensievere krachttraining dan als ik de Cardio erachteraan doe.

Ik heb in de voorgaande blogs aangegeven hoeveel mijn gewicht was. Dat ga ik nu niet meer doen.
Ik zal wel doorgeven wat ik ben afgevallen maar wel zonder gewicht erbij.
Ook heb ik nieuwe meet punten die ik nu elke week meet.
De nieuwe meet punten zijn:

* De benen. Ik meet net onder het breedste punt bij mijn bovenbenen.
* De omtrek navel. Zo krijg je een totaal beeld wat je bent afgevallen. Ik deed eerst boven de navel en onder de navel. Nu meet ik precies op de navel.
* De omtrek van de borst. Ook deze had ik nog niet gemeten. Vrouwen vallen daar natuurlijk ook af.
* De omtrek van de schouders. Ik doe het meetlint om mijn schouders heen en meet met mijn armen gesloten aan mijn lichaam.
* De armen. Ik train mijn armen altijd met Supersets (zie blog krachttraining voor vrouwen) en ik merk dat het allemaal strakker gaat worden. Het meetlint plaats ik net onder de biceps in het diepste punt.

Dit hou ik elke week bij en ik zal aan het begin van de nieuwe week aangeven wat het verlies is van de centimeters.
Ik heb ook een vet knijper zodat je ook op de 5 punten kan knijpen en zo kan aflezen wat je gemiddelde vetpercentage is. Daar komt ook je rug knijpen bij.
Alleen vond ik dit wel leuk om een keer te proberen. Niet iedereen heeft een knijper thuis en een meetlint is wat dat betreft toch meer voor de hand liggend.

Ik ben in de afgelopen week niet in kilo's afgevallen.
Ik ben zelfs 300 gram aangekomen! Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet erg want de centimeters gaan er nog wel steeds af.

Ik ben bij mijn benen 0.3 cm afgeslankt
De omtrek navel is 0.2 cm afgeslankt
De armen zijn 0.5 cm afgeslankt
De schouders zijn hetzelfde gebleven




Ik hoop dat de personen die ook de Pink Fit Easy Kit willen gaan gebruiken hier wat aan hebben.
Met deze meting ben ik natuurlijk wat later begonnen en ik was best benieuwd geweest na de afgelopen 21 dagen want ik ben niet alleen om mijn middel 6 centimeter kwijt. Ook mijn benen en armen zijn strakker geworden.
Ik merk het aan mijn broeken, eigenlijk aan mijn gehele kleding.

En dat terwijl ik zelfs nog heb gesmokkeld deze week. Tussen de middag zelfs lekker pannenkoeken gegeten. Yum Yum!

Nog steeds worstel ik met de ochtend, daar kan ik op mijn trainingsdagen maar geen draai in vinden.
Ik train nu op nuchtere maag. Tenminste ik neem een stuk fruit (kiwi/grapefruit) en eigenlijk heb ik geen last van draaierigheid.
Dus dan zal het wel goed gaan denk ik zomaar.
Maar aan de andere kant.. Is het natuurlijk beter als je opstaat en na een half uurtje iets eet zodat je verbranding/spijsvertering gelijk van start gaat.
Ik denk zelf dat je dit per persoon even moet aankijken.
De ene heeft last van duizelingen als hij/zij niet eet in de ochtend en de ander kan dus makkelijk op een nuchtere maag sporten.
Na de training neem ik uiteraard mijn eiwitten met voldoende vezels. Zodat ik lekker kan gaan verbranden en mijn stofwisseling goed zijn werking kan gaan doen.
Het nog even uitvogelen.

Na wat gezoek en diverse dingen te hebben uitgeprobeerd heb ik een leuk recept gevonden wat makkelijk te bereiden valt.

Eiwitten pannenkoeken:

2 pannenkoeken:

- 2 eieren (zelf kiezen met of zonder eigeel of kant en klare eiwitten uit een pak/pot )
- 2 eetlepels hutekase
- eetlepels havermout
- een scheutje zoetstof naar smaak (zelf vind ik dit niet nodig) kan ook honing zijn.
- beetje kaneel

Dit mix je tot een glad beslag
Klein pannetje beetje invetten (evt met PAM) en de helft van het beslag erin doen.
Met het deksel erop even laten garen en dan omkeren.

Lekker met crème fraîche en later kan je ook light jam of vers fruit toevoegen.

Extra tip: Doe in de pannenkoekjes wat spinazie. Rol ze op en zet even in de oven.. Hmmm

 
 
 
De weken vliegen echt voorbij en ik begin al steeds meer te wennen aan deze LifeStyle.
Vanmiddag had ik een Brownie cake gebakken en normaal had ik een stukje van meegegeten, dat laat ik nu staan omdat ik mijn snacks wil doseren over de rest van de week.
In het weekend neem ik gerust een glaasje rode wijn en eet ik de pasta gewoon mee.
Zo is het voor mij heel goed vol te houden want ik zeg niet overal nee tegen.
Ik weet zeker dat zelfs als ik klaar ben met de Pink Fit Easy Kit dat ik nog wel centimeters en eventueel kilo's zal verliezen. Het zullen geen grote getallen zijn maar ik zal ook geen 5 kilo meer aankomen. Dus eigenlijk heb ik dat doel al bereikt.
Nu nog maar even 2 weken volhouden en zien hoe mijn lichaam reageert.
 
Ondertussen heb ik ook alweer een zakje met nootjes weg gewerkt (oeps)
 
 
Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer!
 
Liefs Joli xxx...
 

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
Email: LoveBeautyLife2@gmail.com
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7
Products: PinkFitEasyKit van BioTech
Gym: www.PetresGym.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten