dinsdag 27 november 2012

Review Estee Lauder Serum Perfectionist [CP+]



Ik ben een groot fan van serums en ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
Altijd ben ik op zoek naar nieuwe serums en de werkingen daarvan.
Het is vast onderdeel van mijn dagelijkse verzorging. Zo wel in de ochtend als in de avond gebruik ik een serum.
Maar er zijn zoveel verschillende serums tegenwoordig verkrijgbaar, waar moet je dan uit kiezen?
Ik ben zelf een liefhebber van de serums van Estee Lauder. Ik heb er op dit moment drie in mijn stash waarvan er twee zo goed als op zijn.


De Perfectionist van Estee Lauder is voor mij een holy grail. Ik gebruikte dit product jaren geleden al en mijn huid is daar toen enorm van opgeknapt.
Een paar jaar geleden was ik op zoek naar dat wondermiddeltje in het paarse flesje want ik was helemaal vergeten van welk merk het was.
Inmiddels had het een nieuwe verpakking gekregen.
De oude verpakking

Estee Lauder Perfectionist is een Wrinkle Lifting Serum. Het belooft dus de lijntjes rondom je ogen te liften.
Het is tevens een corrector voor lijntjes, rimpeltjes en age spots.
Het houdt dus in dat dit serum de beginnende lijntjes verzacht en als je last hebt van pigmentatie, dat dit serum het 'corrigeert'.


 1 pompje
 
 lichtjes uitgesmeerd
 
Als je goed kijkt zie je het verschil al waar het serum is uitgesmeerd
 
 

Het serum maakt je huid werkelijk fluweelzacht en bij dagelijks gebruik zullen de kraaienpootjes inderdaad lichtjes verminderen.
Dit serum alleen is niet voldoende als gezichtsverzorging je zult daarover heen wel een voedende crème moeten gebruiken.
In de avond gebruik je dit serum ook onder je nachtcrème voor een sneller resultaat.

Welk serum gebruik jij?



Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
Email: LoveBeautyLife2@gmail.com
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten