donderdag 27 december 2012

Review: X-Mas Make-Up 2012

Wat droeg ik tijdens de eerste kerstdag?

Ik heb gekozen voor Maybelinne Color Tattoo.
Ondertussen weten jullie wel dat Maybelinne Color Tattoo één van mijn favoriete make-up is van tegenwoordig.
Je kan er eindeloos mee combineren en het resultaat is altijd verbluffend.

X-Mas Look 2012
 
 
 
 
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
 

Ogen:
Oogschaduwbasis van Beyu
Op het bewegend ooglid Color Tattoo On an on Bronze
In de ooghoeken Color Tattoo Infinite White
In een lijntje net boven de waterlijn Color Tattoo Eternal Gold
Dat heb ik geblend met het Sleek palette A Natural kleur Taupe
In de crease (waar je oogbal eindigt) daar heb ik de Wet&Dry van Catrice 020 geblend tot het één geheel werd
Vervolgens heb ik op de waterlijn nog een strak lijntje getrokken met een eyeliner van Fashion Make-up
En als mascara heb ik Rimmel ScandalEyes en Rituals Perfection volume mascara gebruikt.
 
Lippen:
L'Óréal Glam Shine kleur 05
 
Wangen en jukbenderen:
Catrice Highlighting Powder
Essence Shimmer for brunettes
 
Alles voor de ogen
Links Essence Rechts Catrice Highlighter
 
 
Dit was mijn X-Mas look 2012.
 
 
Hebben jullie ook lekker uitgepakt en lekker getut de hele ochtend?
Ik zie graag jullie foto's.
 
 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx


Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7



 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten