zaterdag 26 januari 2013

Unboxing the BeautyBox Edition Januari 2013

Yess de BeautyBox is weer binnen!
Elke maand laat ik mij verwennen en verrassen door de BeautyBox.
Nieuwe producten waarvan ik nog nooit van heb gehoord om te testen vind ik heerlijk.
Ik gun mijzelf dan ook elke maand een cadeautje en die laat ik verzorgen door de BeautyBox!

De BeautyBox heeft elke maand een nieuw thema en het thema voor de maand januari is
WINTERMUSTHAVES!
Dat kunnen we nu wel gebruiken met dat gure winterse weer buiten. Mijn huid vraagt dan altijd om een extra verzorging dus ik ben heel benieuwd wat er in de BeautyBox zit.

Ook geeft BeautyBox regelmatig extra prijzen weg. Heb jij een gouden wikkel in je box zitten? Dan win je deze maand een reischeque van maar liefst € 1000,-!!
Verder ontvangen alle leden van de BeautyBox exclusief een korting van € 50,- op hun reis. Dit is aangeboden door Jiba.

Kijk je even mee wat er allemaal voor leuks in zit?

 
Als eerste weer een hele mooie zwarte box. Ik hergebruik deze boxen allemaal, er gaan sieraden in of andere beautyspulletjes die ik netjes wil opruimen. Erg handig dus deze boxen.
Ik heb helaas geen gouden wikkel maar wel een mooie blauwe.

 
De box is lekker gevuld en al gelijk gaat mijn oog naar het mooi gekleurde doosje.. wat is dat?


Eerst het grootste product eruit halen wat erin zit.
Het is een fullsize bodylotion van Dove.
Dove Winter Care is een limited edition die een rijke formule die de intensieve werking geeft die we juist zo nodig hebben tijden de wintermaanden.
Het heeft een amber-achtige geur en die zorgt voor een 'feel-good' sensatie en een ontspannen gevoel. Aldus de BB
Een fullsize product van € 6,99


Dan heb ik twee samples van ROC in mijn box zitten.
Een Douchecrème en een Body Balsem.
Deze producten hydrateren je huid diep en is speciaal ontwikkeld voor de droge huid.
De Douchecrème kan tevens als cleanser gebruikt worden en is geschikt voor het lichaam als voor het gezicht.
Met de Body Balsem voelt je huid weer heerlijk soepel aan en het brengt je vochtgehalte weer op peil.
Een fullsize van de Douchecrème kost € 16,95 en daar krijg je 400ml voor. Dit is een sample van 60ml dus is ongeveer € 3,-
De Body Balsem is ook € 16,95 voor 200ml en is omgerekend € 2,-


Een Luxurious Leave In Conditioner van Rover Hair.
De naam zegt het al, je laat het is je haar zitten en spoelt het dus niet uit.
De Luxurious Leave In Conditioner voedt, herstelt hydrateert, beschermt en versterkt jouw haar tot in de puntjes. Alsof je net bij de kapper bent geweest en het geeft je een echt 'Celebrity' gevoel.
Een fullsize product van 150ml kost € 17,95 en dit is een sample van 50ml dus ongeveer € 6,-


De BeautyBox zou de BeautyBox niet zijn als ze iets extra's in de box zouden doen.
Dit keer is het een geurkaars.
Het zit een een makkelijk neer te zetten potje en het ruikt heerlijk naar de winter.
Deze gaat zeker aan vanavond!


Dan bewaar ik het mooiste voor het laatst.
Ik zei in het begin al dat mijn oog hierop viel. Wat een mooi doosje zeg.
Het is een lipstick van Teez, maar niet een normale lipstick.
Deze lipstick heeft een unieke formule waardoor de lipstick als het ware als zijde over je lippen glijdt, dus ook op beschadigde lippen.
Het heeft een herstellende, hydraterende en voedende werking en dat heeft te maken door de toevoeging van de wilde mango die erin zit.
Ik ben razend benieuwd naar dit lipstick en deze gaat gelijk mijn tas in.
Het is een fullsize product met een waarde van € 7,49

Een hele fijne box deze maand en ik kan alle producten gebruiken die erin zitten.

Wil jij ook een abonnement op de BeautyBox?
Dat kan, je kunt je abonnement elke maand opzeggen.De Beautybox kost elke maand € 14,95 incl. verzendkosten.
Je kunt ook sparen voor een gratis box. Wil je meer weten ga dan even naar de site.
Aanvragen doe je hier

                       En opeens sneeuwt het weer. De BeautyBox komt als geroepen


Dit was mijn BeautyBox voor de maand januari.
Heb jij hem ook al gehad en wat zat er bij jou in?



Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx









Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life





Geen opmerkingen:

Een reactie posten