woensdag 16 januari 2013

Video Peter Smulders. Hey, Hallo Mooie Meid.



Afgelopen week zag ik dat John Beerens een oproep deed aan al zijn volgers op Twitter en op zijn Facebook pagina om een foto van jezelf toe te zenden voor de helaas te vroeg overleden Peter Smulders.
Ik twijfelde daar geen moment aan en heb mijn foto naar John gestuurd.

Omdat ik mij niet alleen maar bezig hou met Beauty qua make-up producten maar zeker ook met de innerlijke Beauty, vind ik dat dit zeker in mijn blog thuis hoort.

                                                                  Peter Smulders

Peter Smulders is op 15 december in de vroege ochtend aan een hartstilstand en werd 66 jaar. Hij was meer dan veertig jaar actief als feest- en carnavalszanger  en was ereburger van de gemeente Tilburg.

Uitvaart
Kleinzoon Stef stak de kaarsen aan met de trouwkaars van Peter en Lenie. Zijn moeder Nicole (de dochter van Peter) vertelde: "Weet je nog dat we het nummer 'Hoe zou het later zijn?' samen opnamen? Is dit dan het antwoord? Volgens mij was het niet de bedoeling om je nu al te laten gaan."

Ook Jan van de Tilburgse Carnavalsvereniging Veul Gère sprak tijdens de uitvaart. Jan vertelde dat Peter bewonderd werd om zijn tomeloze inzet en enthousiasme over zijn artiestenbestaan. "Als hij zijn microfoon pakte, barstte het feest nog verder los. Peter zette de tent echt op zijn kop", vertelde Jan. Peter had vlak voor zijn dood nog een nieuw carnavalsnummer opgenomen.


Peter Smulders-bokaal en benefietconcert
Connie van Kerkoerle, voorzitter van Soundmixshow Kleintje Hollands, vertelde dat iedereen gek was op jurylid Peter. De Soundmixshow gaat vanaf nu een Peter Smulders-bokaal uitreiken aan nieuw talent.

Tijdens de uitvaart werd bekend dat verschillende artiesten in januari een benefietconcert zullen geven ter nagedachtenis van Peter Smulders. De opbrengst gaat naar de Hartstichting. Zondag wordt er voorafgaand aan de voetbalwedstrijd Willem II - Ajax één minuut stilte gehouden voor de overleden Tilburger.

                                          Peter Smulders en John Beerens

"Doordat we de stem van Peter Smulders nog op band hadden staan is het ook echt Peter die je hoort, maar het nummer is wel drie keer zo snel en heeft een speciaal carnavalssausje gekregen", zegt John Beerens, initiatiefnemer van deze carnavalsactie voor Peter Smulders.
Het nummer is geproduceerd door dj Galaga.
"Het is nu onze bedoeling om heel Brabant in beweging te krijgen en Peter Smulders de carnavalshit te gunnen die hij verdient", zegt Beerens. "En hopelijk wordt het nummer ook al veel gedraaid in de wintersportgebieden tijdens de après ski."
Bekijk hier de nieuwe clip bij 'Hé hallo mooie meid'




Ben je benieuwd waar mijn foto te zien is?
Ik sta precies op de één minuut. (1:00)



Voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt, Zet de link op je page en laat dit nummer de feesthit van het jaar worden!


Bedankt John Beerens voor deze video.

Liefs Joli..xxx


Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life




Geen opmerkingen:

Een reactie posten