zondag 3 maart 2013

Shoplog. Essence Palette en Catrice BB en Catrice Camouflage Cream.

Afgelopen week liet ik een Sneek Peek zien van verschillende producten.
Het raden van die producten was niet heel erg moeilijk toch. Ik heb ze even op een rijtje gezet zodat we ze van dichterbij kunnen bekijken.


Ik heb geloof ik een lopend abonnement op de drogisterijen, ik ben namelijk een groot van van de merken die ze daar verkopen.


Essence. Palette Night Club
Met flits.
 
De swatches vallen iets tegen. Ik moet toch wel een aantal keer wrijven om iets van kleur op mijn vinger te krijgen.

Essence. Palette Sun Club.

 
Very Nude.
Met flits.
Mooie palettes voor een leuke prijs.
Ze zijn klein van stuk en daarom on-the-go.
Makkelijk mee te nemen in je tas zodat je altijd je make-up even kan bij werken.
 
Catrice Camouflage Cream.
 
 Wil je je wallen camoufleren?
Dan is dit een goed product daarvoor.
Wallen kan je niet zomaar laten verdwijnen, dus camoufleren we ze.
 
Links de Rosy Beige en rechts de Light Beige
 
Er zijn drie kleuren verkrijgbaar. Ik heb de Rosy Beige en de Light Beige. Omdat deze twee kleuren heel nauw naast elkaar liggen heb ik beiden genomen. De Rosy Beige gebruik ik meer in de winter als mijn huid iets bleker is. De Light Beige heb ik laatst gebruikt toen ik onder de zonnebank was geweest. Daar was de Rosy Beige toch weer wat te koel voor.
Zoals je ziet is er toch een duidelijk kleurverschil. Alleen ik kan allebei de kleuren goed hebben dus wissel ik ze af.
 
Single Eyeshadow van Catrice.
Catrice heeft haar assortiment weer met nieuwe kleuren aangevuld.
Dit is er één van.
 Mooie zachte glow.
 
 
Over dit product binnenkort een uitgebreide review.
Eindelijk heeft Catrice een BB-Crème!
Maar zoals Catrice het noemt: Een allround Foundation.
En wat voor één?! Een 6 in 1 wel te verstaan.
De crème is goed dekkend en geeft een natural effect.
Ik ben fan!
 
Ik heb natuurlijk even een eyelook gemaakt met het palette van Essence.
Nadat ik de swatches had gemaakt was ik een beetje sceptisch over hoe de kleur zou zijn op mijn ooglid.. Hieronder het resultaat.
 

Gewoon goed hoor. Makkelijk te blenden en een goede pigmentatie.
 
 
Mascara erbij maakt het helemaal af.
 
Ik heb het Essence Night Club Palette gebruikt, de Catrice BB Alround Foundation en de Catrice Camouflage Cream.
 
 
En dat is eigenlijk waarom ik toch altijd weer nieuwsgierig ben naar deze budgetproducten. Ze zijn zeker voor beginnende beautyaddicts heel goed en makkelijk in gebruik.
Zeker voor jonge meiden is Essence een heel leuk en goed merk om mee te oefenen en uit te proberen wat jou allemaal staat. Je kunt in ieder geval geen miskoop doen voor deze kleine prijsjes.
 
De paletten van Essence kosten € 3,59
De BB Alround Foundation van Catrice kost € 5,99
De Single Eyeshadow van Catrice kost € 2,79
 
Als je een complete look wilt maken van de paletten van Essence en de BB Foundation van Catrice ben je nog geen € 10,= kwijt!
dat zijn nog eens leuke prijzen. Ik heb daar geen mascara bij gerekend, maar Catrice heeft ook goede mascara's liggen voor een zacht prijsje.
 
 
  
Zo zie je maar, tegenwoordig hebben de budget merken ook hele goede producten.
Natuurlijk ben ik zelf ook fan van de luxe merken maar merken als Catrice en Essence ontbreken zeker niet in mijn dagelijkse make-up verzorging.
 
Gebruik jij merken als Catrice en Essence en wat vind jij van deze budget merken?
 
 
Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten