dinsdag 16 oktober 2012

Dag 1 Pink Fit Easy Kit1








Vandaag ben ik begonnen met het uitproberen van de Pink Fit Easy Kit. Een 21 daagse afvalkuur met behulp van Eat Control tabletten, Fatburners en eiwitten shakes met erg weinig calorieen erin.

Dagelijks ga ik bijhouden wat ik eet, hoe ik me voel en natuurlijk.. ben ik afgevallen?

Ik sta best sceptisch tegenover diverse dieet vormen met behulp van shakes en pillen. Maar toen dit foldertje op de sportschool lag ben ik naar mijn werkgever toegestapt met het idee om het te gaan promoten. En ik wilde het graag proberen!

Ik werk in een Sportschool en je bent dagelijks bezig met mensen die willen afvallen of die juist proberen aan te komen. Er zijn al zoveel verschillende producten op de markt die allemaal beloven wat jij graag wilt en natuurlijk helpt het niet allemaal en het welbekende jo-jo effect speelt hierbij ook een grote rol.

Ik ben in mijn blog eerlijk over de werking hoe het bij mij overkomt. En wat mijn ervaringen hier bij zijn. Dit geldt niet voor iedereen. Andere tips en ervaringen zijn van harte welkom. Je kan onder deze post een reactie achterlaten. Wil je liever anoniem blijven dan kan je mij uiteraard ook een privĂ© mail sturen.
Dat kan naar: lovebeautylife@live.nl

De reden dat ik dit ga uitproberen is dat ik net als vele andere dames schommel met mijn gewicht. Dan gaat het weer goed en dan zit er ineens 5 kilo aan!
Dat wil ik dus niet meer.


Vorig jaar heb ik 6 weken een dieet gevolgd van Dhr. Montignaq. En daar ben ik 5.5 kilo mee afgevallen. Maar ja, die zitten nu dus weer gezellig op mijn dijen. Het lijkt wel alsof ze geen afscheid kunnen nemen.

Ik eet onregelmatig en daarom weeg ik nu dus bijna 75 kilo.
Dat is voor mijn lengte gewoon wat teveel. Ik ben een ruime 1.64. En ik moet daar nu op gaan letten want elke maand 1 kilo erbij, dat loopt niet goed af.
Ik sport ook onregelmatig. Dan weer 3 dagen in de week en dan opeens weer 2 weken niet.
Voor mij is het belangrijkste dus... Juist! Regelmaat!
Natuurlijk is het aller belangrijkste dat jezelf goed voelt en dat je gezond bent. Van binnen en van buiten.

 75 Kilo is maar een getal. De weegschaal toont niet je spiermassa of je vetpercentage. En al helemaal niet hoe jij je voelt en hoe je eruit ziet. Mensen geloven ook niet dat ik 75 kilo weeg omdat je het niet aan mij ziet. Maar ik weeg het wel.
Ik vind dan ook de centimeters belangrijker dan de kilo's. Zoals vele al weten, wegen spieren zwaarder dan vet.

 Dus het kan heel goed dat je lekker aan het trainen bent en je komt zelfs in kilo's aan!
Geen nood. Je vet wordt omgezet naar spier. Dus kijk niet te veel naar die vreselijke weegschaal maar kijk in de spiegel!
Dit is puur op mij gericht en ik vergelijk mijzelf niet met andere vrouwen. Elk lichaam is weer anders en reageert ook weer anders.

Dan nu, mijn verslag van dag 1.!


 



Een half uur voor mijn lunch nam ik 2 Eat Control met 2 glazen water. (dit om je honger gevoel te minderen)
Vlak voor mijn lunch nam ik 1 Fatburner. (dit om de vetten uit je eten te halen)


Ik heb 5 crackers (vezelrijk) met Hutekase gegeten met een klein beetje peper erop.
En moet zeggen dat ik best vol zat. Ik had geen behoefte aan een broodje.
Ik heb ondertussen het brood van mijn vriend gesmeerd en meestal pik ik dan een plakje kaas en dat heb ik nu niet gedaan.

Mijn tussendoortje was vlak voordat ik naar mijn werk ging. Dat was rond 15.15 toen heb ik 2 rijstewafels genomen met heel dun slankie opgesmeerd.
Op mijn werk zo rond 17.00 uur heb ik 1 glas sinaasappelsap gedronken.
Om 17.25 had ik dus mijn Eat Control en de Fatburner moeten nemen, maar goed. Ik heb een salade gegeten met 50 gram noten erin. De dressing had ik aangemaakt met wat water en honing. Wat achteraf veel te zoet bleek te zijn.


 


Ik heb tussendoor water gedronken en 1 kopje groene thee met 1 zoetje. Ik vind thee zonder zoetstof niet lekker dus dit gun ik mezelf dan weer. Ook dat is belangrijk he?

Als eindsnack heb ik een shake genomen met 250ml water. Nu zit ik daar nooit zo vol van maar dat moet ik mijn lichaam echt gaan aanleren.

Ik werk tot 22.00uur en als ik dan thuis ben dan komt die snaai aanval.. Dat had ik vandaag dus ook en om mezelf toch het gevoel te geven dat ik iets heb om op te kauwen heb ik een paar nootjes genomen.

Uitgezonderd dat ik geen ontbijt had (komt niet meer voor) en dat ik mijn tabletten vergeten was (komt ook niet meer voor) had ik toch een goede dag.
Ik vind trainen in de ochtend werkelijk heerlijk en gelukkig heb ik een baan waarbij dat ook kan. Ik krijg energie voor de rest van de dag als ik een goede workout gehad heb.


Nu ga ik mezelf de komende 21 dagen niet 7 dagen in de week kapot trainen want ik ga juist proberen hoe het werkt als je een gewone lifestyle erop naast houdt.


Ik heb me goed gevoeld vandaag en ik heb alweer zin in morgen om een nieuwe dag te beginnen met het Pink Fit Easy Kit!

Graag lees ik jullie ervaringen en natuurlijk ook alle tips. Alles is welkom en zo steken we allemaal er iets van op.

 Samen een doel bereiken is veel leuker.

 En vergeet niet.. Opgeven Is Geen Optie!

Tot morgen,

 Liefs Joli


Email: Lovebeautylife@live.nl
Blog: www.lovebeautylife.blog.com
Gym: www.petresgym.nl





 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten