vrijdag 19 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit Dag 4.

Het is weer tijd voor de update van dag 4 met de Pink Fit Easy Kit.

Ik ga als eerste doornemen met wat ik zoal heb gegeten gedurende de dag.

De wekker ging om 9.45 en ik heb een heerlijke nachtrust gehad. Eindelijk weer. Ik wilde gaan trainen en na de training even op bezoek bij mijn schoonouders. De shake voor na de training en tevens geldend als ontbijt, had ik al klaar staan.
Er zat geen water bij, dit doordat als je het mengt, je eiwitten maar 45min intact blijven. De werking van de eiwitten vervliegt dus na een bepaalde tijd. Neem je eiwitten in je shake beker mee en zodra je gaat drinken voeg je de vloeistof bij.

Voordat ik naar de Gym ging heb ik 2 maal de Eat Control ingenomen.
Voor de training een kiwi gegeten, zodat ik niet op lege maag train.
Om 10.30 een krachttraining gedaan met extra buikspieren en 10 min op de loopband even uitgelopen.
Na de training 1 maal de Fatburner samen met een shake met brinta.
Er zijn wat verschillende soorten brinta die ik gebruik. De meeste die ik gebruik zijn de normale brinta en de 'Wake-Up' brinta. Handig om mee te nemen. Ook gebruik ik een brinta/meergranen ontbijt van bebe. Daar zitten nog minder suikers en koolhydraten in.
Als het goed is voor je baby, ongetwijfeld dat het ook goed is voor jou.




 
 
Onderweg richting mijn schoonouders heb ik de shake opgedronken. Dat was dus eigenlijk mijn ontbijt.
En toen.... Jaa, er stond al een bakkie koffie voor mij klaar. En wat heb ik gedaan? Juist, gewoon gedronken!
Maar het smaakte me niet, ooww wat jammer ik heb gewoon niet van de altijd zo heerlijke vers gezette koffie kunnen genieten. Ik had al de helft minder koffiepoeder in gedaan maar ik had wel 2 zoetjes. (stel je voor dat het niet zoet genoeg is)
Het was veeeeeeeeeel te zoet. En ik heb het wel opgedronken. De zoetstof heb ik voor de komende 4 dagen ook weer binnen.
Ik zei het gister ook al, mijn lichaam gaat een 'Switch' maken en eerlijk gezegd heb ik daar geen problemen mee. Het lijkt me heerlijk om koffie zonder zoetjes of melk te drinken.
De drang naar zoet of om zoet in m'n drank te doen heb ik niet meer.

Het tussendoortje was een handje met pistache nootjes. Ik heb de licht gezouten, je kan ook voor ongezouten kiezen.
Om 14.00 uur 2 maal de Eat Control ( ik ben er wel mee bezig dat ik het niet vergeet) en ongeveer 45 min later de Fatburner met crackers met... Kipfilet! Yay.. Heerlijk!
16.15 weer wat Pistache nootjes en dat was voldoende.
Als avondmaal had ik een lekker potje meegenomen naar werk.
Op het menu stond: Spercieboontjes met rijst en een tataartje. Het was voor mij een heerlijke maaltijd en ik had de rijst wel afgewogen. 125gram (ongekookt) had ik mee.

Ik merk dat mijn energie vandaag optimaal was. Het is heerlijk om me zo te voelen. Er is totaal geen behoefte aan suiker of koffie met iets zoets, laat staan een koekje. Echt geen zin in. De energie is zelfs zo aanwezig dat ik zin had om nog even lekker op de loopband te staan. Maar ja je kan ook overdrijven he? Morgen weer training met cardio. Voor mij is het duidelijk dat mijn energie uit mijn voedsel is gehaald. Niet loom of geen puf meer. Met de juiste voeding voel je een stuk fitter. Heel apart hoor.

 
Er zijn natuurlijk ook wat extra aanvullingen naast je voeding om tot je nemen als je een dipje hebt en je wilt toch een training doen. Er is zoveel op de markt. Waar moet je nou voor kiezen? Ik heb 2 drankjes erbij gehaald.
 
De 2 'sport' drankjes hebben 2 verschillende functies. De Reload zegt het eigenlijk al, opladen!
Het drankje neem je tijdens of na je training. Een aanvulling van Magnesium en Zink. Magnesium is een mineraal dat nodig is voor de botopbouw en de opbouw van lichaamseiwit. 
Niet zoet maar met net genoeg limoen erin zodat het makkelijk weg drinkt.

De Antioxidant is een soort bescherming van je lichaamscellen. Er zit Mangaan in en Mangaan is nodig voor de vorming van botweefsel. Verder is mangaan betrokken bij de stofwisseling van aminozuren, cholesterol en koolhydraten.

                              Drankjes met een goede werking erin. Daar houden wij van.

De laatste avond snack heb ik niet genomen. Ik moest na mijn werk eigenlijk gelijk gaan slapen want de vrijdag is een vroege dag. Ik heb dus besloten om mijn shake niet te nemen. Ik wil ook niet iets eten omdat het dan mag. De avond snack is er alleen als je nog trek hebt en die had ik niet.

Uiteindelijk een lekkere dag achter de rug.

Nu geeft mijn schoonzus zaterdag een verjaardagsfeestje. Dat wordt de test. Kan ik het allemaal weerstaan of bezwijk ik me voor al dat lekkers?
Die heerlijke verse Limburgse vlaaien in de meest heerlijke combinaties. We gaan erachter komen als het zo ver is. Ik ga mezelf geen beloftes voordoen die ik misschien helemaal niet kan waar maken.
Hoever moet ik gaan om nee te zeggen? Of hoe serieus ben ik eigenlijk om af te vallen?
Dat zijn vragen die je aan jezelf moet stellen. Is die vlaai zo belangrijk? Of kan je het combineren met de rest van de dag wel op je voeding te letten. Ik ga het uitproberen dit weekend.
Je zal het gauw genoeg lezen.
 


Het is nu vrijdag middag en wat schijnt de zon heerlijk zeg. De deur staat open en ik ga mij zo weer klaarmaken om even lekker te zweten in de Gym.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe.

Bedankt voor het lezen, ik heb het weer met veel plezier geschreven.


Tot de volgende blog,

Liefs Joli xxx...




Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Gym: www.PetresGym.nl



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten