donderdag 18 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit dag 3.

                                                                    Hallo allemaal!

Dag 3 zit er al weer op en wat gaat het snel.
Ik ben iets later met het publiceren van dag 3. Dit doordat ik gister avond vroeg naar bed ben gegaan.
Ik heb de avond daarvoor een slechte nachtrust gehad. Ik ben zelfs misselijk geworden en werd om half 6 in de ochtend wakker daarvan. Bleh!
Ik werd om 7.00 uur wakker en begon met mijn ontbijt om 8.30 uur
Bij het ontbijt heb ik ervoor gekozen om geen Eat Control en Fatburner tabletten te nemen.
Wel heb ik wat vitamines genomen. Ik heb een grapefruit uitgeperst en kon wel merken dat ik dat nodig had.
 
 
 

Een kwartiertje daarna heb ik 4 crackers met slankie smeerkaas gegeten.
Tussendoor een groot glas sinaasappelsap en voor de lunch heb ik wel weer de Eat Control en de Fatburner genomen.
Ook de lunch bestond uit 4 crackers met slankie smeerkaas en wat tomaatjes erbij voor de gezonde snack. Dat was meer dan voldoende. De gezonde maaltijd is weer binnen.
Tussendoor, zo rond 15.30 uur heb ik wat nootjes genomen en een appel.

Tip: Mocht je tussen je maaltijden in nog trek hebben, neem dan een extra tussendoortje. In mijn geval heb ik ervoor gekozen om 1 appel en wat nootjes te nemen. Je kan ook 2 appels nemen. Of wat je zelf als tussendoortje neemt.
Ga in ieder geval niet je maaltijd verhogen in de dosis. Dus als je lunch al 2 boterhammen zijn, ga dit niet verhogen naar 3 of 4 boterhammen. Doe dat juist met je tussendoortjes.




Als avondeten had ik een bonenschotel. Nu denk je.. Bonen? Daar zit toch heel veel koolhydraten in?
Ja dat klopt, Maar ik ben juist aan het testen dat goed en lekker eten ook juist heel gezond is. Het gaat erom Wat je erbij eet en hoeveel eet je die dag en wat is je verbranding?
Er zat geen pasta of aardappelen bij. De bonen zelf waren al een goede vulling en ik heb zitten smullen!
Ik merk dan ook dat ik  het 'honger' gevoel van gister vandaag helemaal niet had en toch een goede en een gezonde maaltijd binnen gehad.

 

Het is geen bord tot aan het randje gevuld. Maar genoeg voor een avondmaaltijd.

Na het ongelukje van vannacht had ik een goede dag vandaag. Ik ben rustig van start gegaan en had geen trainingsdag.
Ik heb het opgevangen met een extra tussendoortje en de lunch en het ontbijt waren ook goede maar gezonde maaltijden.

Als laatste avondsnack heb ik rond 20.30 uur een shake met water gedronken.
Nog steeds moet ik daar aan wennen hoor. De gewoonte is dat je lekker wilt kauwen. En niet iets opdrinken.
Al moet ik wel eerlijk zeggen.. Ik zat meer dan vol. En dat alleen van een shake met water? Er zat niet eens een stukje banaan door.
Als dit zo doorgaat heb ik een goede hoop voor de meeting eind van de week.

Oja, ik heb thee gedronken met een zoetje erin, alleen smaakte dat zoetje niet meer zo. Gaat mijn lichaam nu al de drang naar zoetstof afstoten?
Heel bijzonder..

Ik drink de gehele dag water. Ik merk dan ook dat ik bijna om het uur naar het toilet moet.
Nu is dat nartuurlijk alleen maar goed. Het is soms wel wat lastig, want op het werk kan het een tijdje druk zijn achter elkaar en het staat zo raar dat je met je benen bij elkaar geknepen iemand te woord moet staan.

Ook wil ik even iedereen bedanken die positief op het blog reageren! Top Top Top!!
Ik krijg leuke tips en reacties. Ik wil graag een tip met jullie delen.
Ik had in dag 1 een moeite met het eten van de kwark. Nu kreeg ik de volgende tip:
Doe je fruit wat je door je kwark wilt doen, een kiwi en een appel bijvoorbeeld, gewoon door de blender. Mix het daarna met je kwark en doordat het een prakje is geworden, mengt het goed en wordt je kwark lekker zacht en zoetig van het fruit.
Super bedankt voor deze tip!
Ik ga het vrijdag ochtend gelijk uitproberen.
Leuk dat wel elkaar op deze manier kunnen helpen.

Voor nu..

Leuk dat je het blog weer hebt gelezen ik heb het uiteraard met veel plezier geschreven.
Op naar afvaldag nummer 4!!
Wauw.. al bijna een week voorbij.

 



                                             Fijne dag vandaag!

                                                                              Liefs Joli xx..


Email: Lovebeautylife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Gym: www.petresgym.nl


















 

1 opmerking: