zondag 28 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit. De laatste dagen van week 2.

                                                                        Sangria Time!


De laatste paar dagen waren erg hectisch en heb erg weinig tijd gehad om even rustig aan m'n blog te schrijven.
Maar vandaag hebben we lekker een uurtje extra dus neem ik er even de tijd voor.

Ik moet zeggen dat ik vrijdag en zaterdag niet heb gesmokkeld! Goed he?
Wel heb ik met de avondpot meegegeten.
Vrijdag at ik bij schoonmoeders. Bloemkool met gehaktballen! Yum!
En zaterdag heb ik een klein beetje pasta gegeten met verse groente.

Gisteravond bij het kijken van een film heb ik ook geen nootjes genomen of een andere late night snack.

Maar nu komt het..
Vandaag geven we een etentje bij ons thuis. Als je de koelkast opendoet dan komt er een geur van knoflook op je af. Pffff...
Vandaag ga ik Paella maken met Patatas de Bravas, Knoflookgarnalen en Spaanse gehaktballetjes!
De zelfgemaakte Pesto staat ook al heerlijk te geuren.
We hebben wat te vieren!
Wij vieren vandaag de gezondheid van m'n schoonmoeder en dat is voor ons  natuurlijk heel belangrijk.

 
 
 
Zo zie je dus maar, er is altijd wel iets waardoor je moet nadenken wat je gaat eten.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen stokbrood ga eten. Zo hou ik de koolhydraten toch beperkt tot de Paella.
 
Zelf vind ik als je op een feestje bent en je kan jezelf niet weerstaan om iets te eten dat je goed om je heen kijkt wat je wel kan nemen.
Er zijn altijd wel dingen die je wel kan nuttigen.
Ik was een tijdje geleden op een feestje en daar had de gastvrouw mozzarella bolletjes met een tomaatje en een blaadje basilicum gepresenteerd. Heel gezond en erg lekker.
Of een klein glaasje met wat garnaaltjes,of wat denk je van vers fruit?
Er zijn vele hapjes waar je normaal overheen zou kijken en je nu wat bewuster over nadenkt.
 
 
 
 
 
Morgen is weer de dag dat ik mijn weeging en meeting prijs ga geven.
En eerlijk gezegd ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik ben afgevallen. Ben ik wel afgevallen? Want halverwege van de afgelopen week raakte ik zelfs weer bijna de 75 kilo aan.
Hoe dat nou toch mogelijk was, ik heb geen idee.
Ik kijk natuurlijk wel elke dag in de spiegel en ik zie wel dat het rond m'n middel wel goed gaat. De strakke broek zit net even wat mooier. Geen hangende delen aan de zijkanten van je broek. Dat is nu wel bijna weg.
 
Vandaag ben ik begonnen met een shake met brinta. Dat doe ik nu elke ochtend en dat werkt voor mij het beste. Tussen de middag neem ik crackers met kipfilet of met hutekase en daar eet ik er dan 4 van.
De tussendoortjes zijn op dit moment fruit. Sinaasappel of kiwi. Zelden nog een appel.
 
Het lichaam zit nu eindelijk in een regelmaat en ik merk dan ook als ik even wat later ben met een maaltijd dat mijn maag er ook om begin te vragen en niet meer wanneer ze er zin in had.
Gisteren was ik zo druk. Ik zou eerst gaan trainen. (ik heb maar 2 keer getraind deze week !!)
Maar daar kwam weer niets van terecht omdat ik nog alle boodschappen moets halen voor vandaag. Ook dan merk ik dat ik tussendoor op m'n voeding moet letten want m'n lichaam heeft het nodig. Ik kan dan echt geen maaltijd overslaan.
 
Tja, de training is er helemaal bij in geschoten.
Vrijdag en zaterdag niet getraind. Ach ja, dat waren de keuzes van afgelopen week.
Dat maakt mij nog nieuwsgieriger naar de weging.
 
 
 
 
 
Als je dit leest. 21 dagen en succes gegarandeerd dan zijn de meeste mensen er toch sceptisch over.
Wat logisch is. Weer een dieet en weer met pillen dus begin je er meestal niet aan.
Maar probeer je het niet dan kom je er ook niet achter of het wel of niet werkt.
Uiteraard moet je het wel zelf doen en wat aanpassingen leveren aan je dagelijkse routine.
 
Ook al weet ik nog niet de uitslag van de weeging, ik vind wel dat deze kit werkt.
Het gaat niet zo heel snel. Maarja, wat er snel afgaat komt er ook weer snel bij.
 
We zullen zien wat morgen de uitslag zal zijn.
 
Voor mezelf heb ik in gedachten wat ik nu zou wegen.
Maar of dat echt zo zal zijn....?
 
 
Ik wens jullie een hele fijne zondag toe. Het is fantastisch weer en ik denk dat ik nog even een blokje om ga lopen voordat de huiskamer vol is.
 
Bedankt voor het lezen en tot morgen!
 
Liefs Joli xxx...
 
 

 
 

 
Google+: Joli Lioness (Love Beauty Life)
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten