maandag 29 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit einde week 2.


Einde week 2 alweer.

De laatste week is aangebroken en dat betekend natuurlijk een tussenstand.

Ik heb qua training erg weinig gedaan de afgelopen week en afgelopen zondag had ik een gezellig etentje. Daar heb ik me wel aan mijn belofte gehouden. Geen stokbrood.
Okay, ik heb 2 stukjes genomen met home-made Pesto.  Ik moest wel even proeven uiteraard. ;)
Verder heb ik me keurig gedragen.
Buitenom dat kleine ijsje met een drupje chocoladesaus maar wel zonder slagroom.  (iiiiii)

Prioriteiten stellen.
Ik nam wel de Paella maar niet met stokbrood erbij. Wel een slokje wijn maar geen pastasalade.
Zo hield ik het in balans en had ik toch het idee dat ik overal van had gegeten.

Na alle hectiek in de keuken en om alles op tijd klaar te krijgen zaten we eindelijk met 11 man aan tafel.
Genietend van al het lekkers schoot opeens door m'n hoofd: Oh nee, ik ben de Fatburner vergeten in te nemen.
Ik had wel op tijd de 2 EatControl genomen maar nu was ik eigenlijk het belangrijkste vergeten. 
Ik heb de Fatburner uiteindelijk niet meer ingenomen.
Dat wordt trainen de volgende dag!

 


Het was dus voor mij erg spannend of ik eigenlijk wel was afgevallen.
Ben ik wel de centimeters kwijt en ben ik 1 of 2 kilo kwijt nadat ik het afgelopen weekend vrij 'normaal' had gegeten?
Ook had ik erg weinig getraind dus dat maakte het al helemaal spannend, want dat zou dan betekenen dat je ook zonder een intensieve training afvalt.

Ik ben de maandag wel lekker begonnen met een goede workout.
Van alle spiergroepen 1 oefening gedaan en een supersetje voor de triceps.
Ik hou er van om mijn triceps te trainen, kan daar helemaal op verzuren. Heerlijk!
Na de kracht, ongeveer 30 min later, ben ik nog 25 min op de crosstrainer geweest. Lekker muziekje in m'n oren en dan kan ik het een tijdje volhouden.
Muziek bij de training is zoooo belangrijk. Je zal zien dat je net even wat langer door kan gaan als je een nummertje op heb staan wat je erg leuk vind.
Na dat nummertje stop ik, zeg ik dan. Gek eigenlijk, maar zo zie je dat je lichaam doet wat je geest wilt.
Leuk punt om daar nog eens verder in te verdiepen.

En dan nu, de tussenstand van week 2..
*tromgeroffel*

Ik had vorige week de weken 42 en 43 doorgegeven. Dat moest natuurlijk 41 en 42 zijn. Vandaar dat ik het nu hieronder heb aangepast.

Start gewicht:        75,1 kilo
Gewicht week 42: 73.6 kilo
Gewicht week 43: 72.4 kilo

Meting boven de navel week 41:  85 cm
Meting boven de navel week 42: 83 cm
Meting boven de navel week 43: 82.4 cm

Meting onder de navel week 41: 93 cm
Meting onder de navel week 42: 92,8 cm
Meting onder de navel week 43: 92,5 cm

Kilo's kwijt week 2: 1,2
Kilo's kwijt totaal: 2,7

Centimeters week 2: 0.9
Centimeters totaal: 3,1

Ben ik hier tevreden mee?
Ja natuurlijk! Na wat voor week ik heb gehad had ik niet durven dromen dat ik was afgevallen.
Ik dacht eerder, of ik sta stil of ik ben zelfs aangekomen.
Gelukkig  is dat niet het geval en ik ga aankomende week weer verder met de
Pink Fit Easy Kit.


Aankomende week zal het erom spannen, hoeveel ben ik totaal kwijt geraakt de afgelopen 21 dagen en zal ik het proces voortzetten zodat ik nog meer zal afvallen?

Ik ben niet van plan nog een kit te nemen. Ik denk dat ik het ook zonder kan. Met de juiste voeding en met de regelmaat die ik nu heb zal ik nog meer kilo's verliezen.
1 kilo per week vind ik verantwoord en dat wil ik zo houden.

Opgeven is geen optie dus we houden vol en gaan door!

Bedankt voor de interesse die ik van jullie krijg het stimuleert mij nog meer om door te gaan. Erg leuk dat er meegeleefd wordt naar de uitslag en al die positiviteit doet me erg goed!
Thnxx iedereen!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog!

Fijne avond.

Liefs Joli xxx...






Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Google+: Joli Lioness. Love Beauty Life
Gym: www.PetresGym.nl
Foto's: BioTech USA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten