woensdag 31 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit. Week 3 dag 2 en 3





De laatste week is aangebroken en ik ben benieuwd hoeveel kilo's en centimeters ik aan het einde van de week kwijt zijn?

Wie weet ga ik de 7 kilo grens toch nog wel halen? Ik zal in ieder geval mijn best doen om de laatste kilo's eraf te krijgen.

Afgelopen dinsdagochtend had ik een afspraak bij de kapper. En wat moest ik dan eten want het zag er naar uit dat ik wel wat uurtjes daar zou verblijven. 

Ik ben vroeg opgestaan en heb als eerste een banaan genomen en daarna een shake.

Ondertussen in de Salon heb ik 1 bakkie koffie gedronken en nadat ik klaar was heb ik thuis geluncht.
Oja mijn haar is echt super geworden. Bedankt Salon Doreen!

Thuis heb ik alvast mijn avond eten klaar gemaakt zodat ik het gelijk mee kon nemen.
Ik had gisteravond een salade met gebakken groentes, tomaat, mozzarella en noten en het was meer dan voldoende.
Tijdens de lunch had ik al best veel gegeten. Eigenlijk te veel. Maar ik had honger. 
Dat kwam dus omdat ik mijn tussendoortje in de ochtend miste.
Het blijft toch soms wat lastig om daar rekening mee te houden.
Zo was ik vanmorgen m'n shake vergeten mee te nemen naar werk. Ik had wel de brinta mee maar dan vergeet ik weer wat anders. 
Gelukkig heb ik altijd een noodvoorziening op m'n werk liggen. (ik ken mezelf hihi)

Tussen de middag heb ik een paar uur pauze en dan doe ik de boodschappen voor de avond. 
Ik ga vanmiddag een warme maaltijd nemen en in de avond een salade.
Zo heb ik de hele dag nog om die warme maaltijd te verteren.

Even een boekje lezen tijdens de maaltijd.


Voor de training van de komende week wil ik wat meer aan de cardio gaan doen. Een kwartiertje elke dag met cardio zal net wat meer aan de verbranding helpen.

Regelmatig struin ik het internet af naar een work-out die ik nog niet ken of die ik interessant vind.
Zo nu en dan kom ik dan wat tegen wat ik ga uitproberen.

Voor komende week heb ik het volgende schema:

Kracht: 
Mijn start is 20 herhalingen. Na de eerste set mag ik niet boven de 20 herhalingen komen.
Lukt dat wel dan is mijn gewicht te laag.

Spiergroep Rug: Pulley, 25 kilo 20 herhalingen 4 sets 
Spiergroep Borst: Chest Press, 20 kilo 20 herhalingen 4 sets
Spiergroep Schouders: Zijwaarts heffen met dumbbels, 8 kilo 20 herhalingen 4 sets
Spiergroep Triceps: Pull Down met touwtjes, 20 kilo 20 herhalingen 4 sets
Spiergroep Biceps: Dumbbel Curl, 6 kilo 20 herhalingen 4 sets.

Cardio:
Ik wil extra Cardio doen dus ik pak geen kracht voor mijn benen.
Daarna ga ik 15 min op de Crosstrainer en da loop ik uit op de loopband voor ongeveer 15 of 20 min. Met helling erbij. (goed voor de bilspieren)
Uiteraard eindig ik met een sprintje
Deze work-out hou ik aan tot en met zaterdag.

Voor de week daarop heb ik al een ander schema in mijn hoofd. Het wijkt niet heel veel af van de huidige maar ik vind het leuk om met kleine veranderingen een ander schema te maken.
Volgende week ga ik setjes van 3 x 7 doen. 21-en heet dat.
Ik leg volgende keer wel uit hoe ik dat ga aanpakken en dan zal ik uitgebreid de oefeningen erbij laten zien.

Binnenkort heb ik een afspraak bij Massage Salon San.
Zij is gediplomeerd in Massage, Reiki en Voetreflex.
Ik merk dat je door het trainen soms last kan hebben van je spieren. Met een massage wordt dit lekker los gemaakt en natuurlijk is het even een ontspanning voor jezelf.



Na de massage zal ik haar vragen stellen over wat nou precies een massage voor je doet en wat nou eigenlijk Reiki is.
Ik ga het hele interview hier bij LoveBeautyLife plaatsen en natuurlijk hoop ik dat er ook reacties op zullen komen.
Ook geef ik mijn belevenis waar en ik zal er leuke foto's bij plaatsen.
Hebben jullie zelf nog brandende vragen? Of wat vinden jullie leuk om te lezen?
Mail ze naar me toe en dan zal ik ze zeker in behandeling nemen.



Voor nu wens ik jullie een hele fijne avond en bedankt voor het lezen.

Liefs Joli xxx...


Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Gym: www.PetresGym.nl
PinkFit: www.PinkFitonline.nl


   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten