zondag 4 november 2012

Pink Fit Easy Kit Week 3. De laatste dagen



Het einde van de 21 dagen met Pink Fit Easy Kit is in zicht.

De afgelopen week heb ik 4 dagen getraind en goed op mijn voeding gelet.
Dit weekend ben ik niet zo heel streng geweest. Zo had ik na 3 weken weer een broodje in plaats van de crackers en rijstewafels.
Natuurlijk was het erg lekker maar nu ik zo gewend ben aan de crackers vind ik het helemaal niet erg om geen brood meer te eten.
Zo af en toe zal ik nog wel een bruine boterham met kaas nemen maar zeker niet meer dagelijks.

Morgen dan de eind meting en weging!
Ik ben reuze benieuwd wat het resultaat zal zijn naar 21 dagen 3 maal per dag pillen slikken en goed op voeding te letten.

Qua kilo's heb ik niet het idee dat ik veel kwijt ben. maar de centimeters zijn er wel van af.
Hoeveel het er uiteindelijk zullen zijn verklap ik morgen pas.


Bij het begin van de Pink Fit Easy Kit werd mij aangeraden om er eventueel een tweede kit achteraan te gebruiken.
Ik zei toen dat ik alleen wilde weten wat het resultaat zou zijn met het gebruik van een kit.
Uiteindelijk ben ik daar wel op terug gekomen. Naar wat overleg met collgea's werd mij aangeraden om dan toch voor een tweede kit te gaan.
Aangezien het een test is voor de Sportschool, kunnen we dan zeggen: Met het gebruik van een kit is het resultaat zo. MAAR met het gebruik van een tweede kit is het resultaat zo.
Ik heb natuurlijk wel uitgezocht of dit niet schadelijk is voor het lichaam en gelukkig heeft het geen complicaties.

Ik heb voordat ik begon contact gehad met een voedingsdeskundige en personal trainer en daar hebben we gekeken naar mijn gewicht en wat ik zoal aan beweging doe.
Ook hij vermeldde toen al dat ik met optimaal resultaat een tweede kit zou kunnen gaan gebruiken.
Ik vond dat erg raar. Waarom kom je met een product op de markt wat volgens jullie heel goed werkt maar waar je er wel dan twee van moet aanschaffen?
Dat heb ik uitgezocht en het volgende blijkt dat je lichaam pas reageert na een bepaalde tijd dat je iets gaat veranderen in je vast geroeste schema van eten, bewegen, drinken ect ect.
Klinkt logisch dacht ik maar toch was ik niet helemaal overtuigd.
Totdat ik de laatste 20 dagen de Pink Fit Easy Kit zelf heb mogen testen.
Ik merkte zelfs dat ik afgelopen week was aangekomen. (zoals ze hadden voorspeld) Ook merk ik dat mijn geest graag wilt wennen aan die nieuwe Lifestyle maar dat mijn lichaam soms nog wat tegengas geeft.

Vandaar toch mijn besluit...

Ja! ik ga nog een keer de 21 dagen aan met de Pink Fit Easy Kit .
Eerst was ik toch wel blij dat het bijna voorbij was maar nu dat ik weet dat er nog 21 dagen aankomen heb ik er weer enorm veel zin in.
Want nu kan ik dus echt het uiterste eruit halen wat de Pink Fit Easy Kit te bieden heeft.
Ik heb ondertussen wat leuke recepten gevonden die ik de komende week met jullie ga delen.

Verder hou ik mijn ontbijt gewoon hetzelfde. Een shake met brinta.
De tussendoortjes blijven tot nu toe ook hetzelfde. Stukje fruit. Kiwi, sinaasappel of grapefruit.
Het avondeten ga ik op de dinsdag en donderdag naar de lunch verschuiven. En dan eet ik in de avond een salade.

Ja ik heb er zin in maar eerst morgen afwachten voor het eindresultaat van de afgelopen 21 dagen.

Voor nu een hele fijne avond en ik hoop je morgen hier weer te zien.

Liefs Joli xxx...



Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Producten: BioTech USA
Gym: www.PetresGym.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten