maandag 5 november 2012

Pink Fit Easy Kit. The end of 21 days!

Dat was het dan, 21 dagen Pink Fit Easy Kit.

Onder het genot van een vers bakkie koffie zal ik het hebben over de afgelopen 21 dagen.

Jullie hebben mee kunnen lezen wat mijn voeding was en natuurlijk ook wat voor trainingen ik deed.
Ook kwam er zo nu en dan een recept voorbij. Ik hoop dat de informatie die ik met jullie gedeeld heb nuttig was en dat jullie er ook echt wat aan gehad hebben.
Voor mij zijn die 21 dagen voorbij gevlogen. Ik heb nog wel gedacht, He jammer het is alweer voorbij. Had ik niet beter mijn best kunnen doen of waarom heb ik nou toch die ene dag gesmokkeld?
Maar dat heb ik gauw weer uit mijn hoofd gezet.
Je doet altijd je best. Je doet altijd op het moment dat je ergens aan begint je uiterste kunnen.
Het is altijd makkelijk om achteraf te praten omdat je dan beter kan terug kijken op je prestatie.
Ben je echt niet tevreden? Laat het dan een stimulans zijn om het de volgende keer wel beter te doen.
Ik heb morgen mijn tweede kit binnen en eigenlijk ben ik het afgelopen weekend wat soepeler geweest met mijn voeding.
Zo had ik zaterdag avond een pizza uit de oven gegeten.
En waarom niet eigenlijk? Mag ik dan nooit meer een pizza? Ja natuurlijk wel maar niet elk weekend.
Op het werk was er iemand jarig en die had een traktatie meegenomen.

 
 
Ja! Bonbons!
En wat doe je dan? Neem je niet, ben je sterk? Of denk je, ach die ene wat maakt het uit?
Ik heb de foto genomen toen het schaaltje al bijna leeg was. Er lagen tussen de 25 en 30 bonbons op.
En dan zit je daar aan tafel, met je kopje groene thee.
En mensen komen naar je toe, Ohh Jol dat mag jij niet he want jij bent op dieet. Na dan neem ik die van jou wel.
En dan, dan denk je. Bekijk het! Ik neem er gewoon wel 1, Al is het alleen om niet mee te vechten dat je niet mag.
Dus ik heb een bonbon genomen van pure chocolade.
Dat is dan nog iets minder erg dan een witte. (terwijl die zoooo lekker zijn)
Ik had mijn bonbon op en de drang was ook gelijk weer weg. Waarom mezelf het zo moeilijk maken als ik ook iets graag wil om mezelf daarvoor te straffen?
Nu moet het natuurlijk wel in balans blijven. Want als ik het allemaal bij elkaar optel.
Die bonbon, de pizza dat ene bakkie koffie en dan ook 2 glazen wijn. Alleen al van dit weekend.

Die streling die moet ik mezelf niet te vaak geven. Ik kan het wel gaan in delen in bepaalde dagen.
Op zaterdag mag ik dan een pizza en die verjaardag op woensdag neem ik ook een stukje taart. Als ik het op die manier in balans hou dan zit ik niet op een dieet maar ik verander mijn eetgedrag wel.


Als ik over het algemeen terug kijk heb ik een mooie prestatie geleverd. Ik ben tevreden over hoe ik het gedaan heb. Dat blijkt ook uit de centimeters die ik kwijt ben.

Dus ik zal het niet langer voor me houden.
Hier komt de eindstand van week 3.

Start gewicht: 75,1 kilo
Gewicht week 42: 73.6 kilo
Gewicht week 43: 72.4 kilo
Gewicht week 44: 71,8 kilo

Meting boven de navel week 41: 85 cm
Meting boven de navel week 42: 83 cm
Meting boven de navel week 43: 82.4 cm
Meting boven de navel week 44: 80,5 cm

Meting onder de navel week 41: 93 cm
Meting onder de navel week 42: 92,8 cm
Meting onder de navel week 43: 92,5 cm
Meting onder de navel week 44: 91,5 cm

Kilo's kwijt totaal: 3,3 kilo

Centimeters totaal: 6 centimeter

Ik ben dus niet 7 kilo kwijt maar 6 centimeter!!!
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik hier echt super blij mee ben!

Ik begin morgen weer met de volgende 21 dagen en ik ben erg benieuwd wat het de komende 3 weken gaat brengen.

Met dit goede nieuws sluit ik af..

Bedankt voor het lezen en ik wens jullie een hele fijne avond!

Tot morgen met een heleboel andere nieuwtjes


Liefs Joli xxx...



Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
BioTech USA: www.pinkfitonline.com
Gym: www.PetresGym.nl

2 opmerkingen:

  1. Hallo Joli, erg leuk dat je een artikel over ons product hebt geschreven!

    Dankzij de 'Ladies Only' afdeling van Scitec-Online.nl bedankt!

    http://www.scitec-online.nl/webshop/pinkfit-ladies-only/detail/103/pink-fit-easy-kit.html



    BeantwoordenVerwijderen