zaterdag 22 december 2012

Review: Haar Masker van John Frieda.



 
Wat ben ik slecht voor mijn haar geweest de laatste tijd.
Ja natuurlijk koop ik best goede shampoos en doe ik er een lekkere crème in na het wassen,
maar daar staat tegenover dat ik het bijna dagelijks aan het stylen ben.
Föhn, stijltang en de ijzige kou van de laatste paar weken hebben mijn haar geen goed gedaan.
Daar komt nog bovenop dat ik besloot om mijn haar te ''Dippen''
De hele onderkant in de de verf.. Blondeer-verf wel te verstaan!

Mijn kapster zei nog, Jol het gaat wel wat droger worden dus hou daar rekening mee.
Ja en gelijk heeft ze. Nu bijna twee maanden later moet ik echt extra verzorging gaan gebruiken want straks loop ik echt met een bos stro op m'n hoofd.

Ik heb wat maskertjes ingeslagen onder andere deze:

Full Repair Deep Conditioner van John Frieda.
Herstelt + Versterkt beschadigd haar.
Dat hebben we nodig.
 
 
Mijn haar kan wel een oppeppertje gebruiken.
 

Het is droog en piekerig. Dit is in de ochtend.
Ik draag in de nacht altijd een los staartje want anders lig ik steeds op mijn haar.
Voordat ik het had geverfd had ik nog veel langer haar maar ik vond het zo onhandig worden dat ik de schaar in heb gezet en er bijna 20cm vanaf heb laten halen.

Nu verder met het haarmasker.

Een lekker potje vol en het geurt heerlijk zodra je het potje openend.
Er zat geen extra bescherming op dus mijn dekseltje was ook gevuld met het product.
Die vind ik zelf wel een minpuntje. Die foto zie je verderin het artikel.
 






















Het is een vrij dunne substantie dus het is snel pakken en gelijk smeren anders is de kans
groot dat je wat laat vallen en dat is zonde.

Neem dan liever wat minder de eerste keer en als je nog meer nodig hebt dan kan je altijd nog een tweede keer pakken.
Ik heb mijn hele haar (de kruin niet meegenomen) met deze hoeveelheid in kunnen smeren.
Er staat dat ik het 2 tot 5 minuten moet laten inwerken.
Dan heb ik mooi de tijd om even mijn tanden te poetsen en nog even een scrubje te gebruiken.
 
Ik merk wel dat mijn haar al gelijk super zacht aanvoelt. Maarja dat is met crèmespoeling ook zo dus ik blijf erg sceptisch.
 
Ik droog mijn haar altijd wel met gevoel. Ik maak de kruin droog en dep de punten in mijn handdoek, daarna gaat alles in een droge handdoek en dat laat ik voor minimaal 10minuten zo zitten.
Ga niet je haren in je handdoek drogen door te wrijven want daar splijten je punten alleen maar nog meer van.
Ga zorgvuldig met je pas gewassen haar om. Het is erg kwetsbaar als het nat is.
 
Nu mijn haar wat droger is doe ik een bescherming in wat tegen de hitte van de föhn beschermd en dan zal ik snel het resultaat zien..
Ik ben benieuwd...
 

 
Dit is het resultaat. Zacht en iets gladder.
Ik zal het wel vaker moeten gebruiken want mijn haar is echt een drama.
Maar voor een eerste keer ben ik best tevreden.
 
Volgende week ga ik het weer verven dus mijn pot Full Repair van John Frieda zal ik zeker vaker gebruiken.





Ook heb ik het Repair Serum van John Frieda dus dat sluit heel mooi aan bij dit product.


Wat zijn jouw ervaringen met haarmaksers?

John Frieda is te verkrijgen bij de drogisterij en bij Etos  zijn alle producten van John Frieda deze week maar liefs voor 40% korting te verkrijgen!



Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx




Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten