zaterdag 22 december 2012

Shoplog: Parfumerie deel 2.

Dit is het tweede deel van mijn shoplog in de parfumerie.

Laten we gauw verder gaan met al het moois wat ik gezien heb.
Lees je even mee?

Dior:
Wat een mooie kerstcollectie heeft Dior dit jaar.
Dior Grand Bal collectie bestaat uit: Lakjes, lipgloss en lipsticks zie links op de foto.
 
Art Deco by Dita von Teese:
In samenwerking met Artdeco heeft Dita een look gecreërd met "Old Hollywood glamour" waarin haar iconische retrostijl perfect tot zijn recht komt.
 
Art Deco.
 
NYX:
Een budget merk met hele mooie en zeker een goede kwaliteit
producten.

Kies je kleur!
 
De paletten van NYX zijn echt de moeite waard om uit te proberen.
 
Nog meer NYX.
Kijk eens rechts onderin.
Als je daar geen mooie kerst-look mee kan maken?

Virtual Make-Up Artist:
Deze winkel heeft een virtuele make-up Artist waarbij je via een beeldscherm de laatste make-up looks kan aanbrengen en je kan op afspraak een personal shopping service boeken, waarin je in een uur advies krijgt over de vele producten en merken.
Je kunt eindeloos creëren en alle producten worden gelijk op je huid aangebracht.
Hoe gaaf is dat?
 
 
Dit was het laatste deel over de shoplog parfumerie.
Ik ben natuurlijk nog wel i n de parfumerie geweest om wat kerstcadeautjes te halen.
Het jammere in deze tijd van het jaar is dat je bijna geen proefmonsters krijgt.
De meeste zijn allemaal standaard geuren die ze in alle tassen stoppen.
 
Toch heb ik wel wat weten te bemachtigen.
 
Ik heb het gewoon aan de aardige dame gevraagd die zelf naar mij toe kwam om te melden dat ze voor me klaar stond als ik haar nodig mocht hebben.
 
Dat vind ik nou zo leuk aan deze winkel. Iedereen is in de kerst-stress maar die make-up visagisten die zijn zo lekker kalm en relaxed.
Zij was dus de juiste persoon om het te vragen.
 
En ze gaf me dit:
 
Beyu: Eyeshadow Primer.
Dit vind ik een erg leuk monstertje. Ik ga het dan ook met de feestdagen gelijk testen.
 
Lancôme: Hypnôse Mascara Volume.
Ik heb vanmorgen de mascara al getest en het geeft wel een lengte aan mijn wimpers
en het fijne is dat zelfs na een paar laagjes er nog steeds geen klontjes op mijn
wimpers kwamen.. Hmm interessant...
 
 
 

 
 
Alle producten zijn via de webshop van www.Douglas.nl verkrijgbaar maar mocht nog een vrije middag hebben dan raad ik je zeker aan om daar op je gemakje rond te neuzen.
Mocht je tussen al die heerlijke geuren en make-up producten niet meer weten wat je nou moet aanschaffen, Er staat altijd wel een vriendelijke dame voor je klaar om je daarbij te helpen.

Veel plezier en succes!
Oja,, vergeet je Douglas-kaart niet mee te nemen.
Heb je deze nog niet dan kun je een formulier invullen aan de balie en je krijgt dan gelijk je korting!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx



Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life



 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten