zondag 16 december 2012

Shoplog: Parfumerie deel 1

Ik was vorige week een dagje in de stad aan het shoppen en natuurlijk duik ik dan even mijn favoriete winkels in om te kijken wat voor moois er in de schappen gepresenteerd ligt.
Vooral rond deze tijd van het jaar is het heerlijk om te neuzen en de Limited Editions en Special Products vliegen je overal rond je oren.
Nu heb ik daar zelf geen problemen mee, ik laat me graag verleiden door al die prachtige en heerlijke producten.

Ik heb een bezoekje gebracht aan een parfumerie en daar heb ik mooie foto's kunnen schieten. Ik deel ze graag met jullie.
Omdat er zoveel foto's zijn heb ik ze onderverdeeld in twee delen.
Nu, deel 1.

MAC Glamourdaze (als je goed kijkt op de foto zie je dat bijna de hele collectie is uitverkocht)
MAC Glamourdaze is een 35-delig collectie geïnspireerd op de komende feestdagen. Veel glitter en GLAMOUR dus.

MAC Brushes
Wie heeft of wil er nou geen MAC kwast?
Een echte musthave voor de beauty liefhebber en een fantastisch cadeau om te krijgen (of te geven)


Yves Saint Laurent
De Holiday Collection van YSL is dit jaar Holiday Look 2012 Northern Lights
Oogschaduw paletten en een mooie blush ontbreken dit jaar niet.
 

 Chanel
Heeft in de Feest Collectie 8 kleuren rouge. Je ziet ze rechts onderin.
Soleil Tan De Chanel zie je links onderin.


Chanel
In het midden Soleil Tan Harmonie.
Natuurlijk kan de welbekende Lift Lumière niet ontbreken.
 

Bobbi Brown
Blushes, Foundations, Lipsticks en Lipgloss
Ook bij Bobbi Brown staan er feestelijke producten.
 


Givenchy
Heeft een Kerst Rouge uitgebracht en hele mooie oogschaduw paletten
Zie onderin.

 



Black Up
Eindelijk ook een uitgebreide cosmetica lijn voor de donkere tot zeer donkere huid.
Er zijn 47 verschillende producten verkrijgbaar.
Uitlopend van kwasten en huidverzorging tot nagellak en make-up.

Estee Lauder
Ook EL heeft paletten voor een smokey eye te maken
Ook het Pure Color Eyeshadow palette is werkelijk prachtig.



Leuke kerstgeschenken in een mooi pakketje verpakt.
 
 

 

Wat een leuke cadeaus heb ik gezien zeg. Mijn verlanglijstje wordt alleen maar langer en langer.
Ik ben nu op de helft met de foto's die ik gemaakt heb. Deel 2 komt deze week nog online.
Mocht nog niet weten wat je wilt vragen met de kerst,, na dan hoop ik dat je nu een paar leuke ideeën hebt opgedaan.


Alle producten zijn via de webshop van www.Douglas.nl verkrijgbaar maar mocht nog een vrije middag hebben dan raad ik je zeker aan om daar op je gemakje rond te neuzen.
Mocht je tussen al die heerlijke geuren en make-up producten niet meer weten wat je nou moet aanschaffen, Er staat altijd wel een vriendelijke dame voor je klaar om je daarbij te helpen.
Vraag gerust om advies en eventueel een proefmonstertje.
Veel plezier een succes!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx


Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
Email: LoveBeautyLife2@gmail.com
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7




 

1 opmerking:

  1. Bloglovin LoveBeautyLife:

    http://www.bloglovin.com/frame?blog=4114982&link=aHR0cDovL2xvdmViZWF1dHlsaWZlMi5ibG9nc3BvdC5ubC8yMDEyLzEwL2RhZy0xLXBpbmstZml0LWVhc3kta2l0MS5odG1s

    BeantwoordenVerwijderen