donderdag 17 januari 2013

Review: L'Oréal Glam Shine.

Vooral rond de feestdagen wordt er uitgepakt met veel glitter en glamour, eerlijk gezegd...
Ik hou er het hele jaar door van. Voor mij hoeft er geen feestje te zijn om glitters te gebruiken en vooral niet op  mijn lippen.

Vandaag in de review mijn favo lipgloss all time!

L'Oreal Glam Shine!

De L'Oreal Glam Shine lipgloss zijn er in vele verschillende kleuren.
Ik laat er vijf aan jullie zien die ik het hele jaar door draag en ook draagbaar zijn bij allerlei verschillende uitjes of juist voor een doordeweekse dag.



Wat gelijk al opvalt is de kleine verpakking die je eigenlijk overal mee naar toe kan nemen.
Het zijn geen lange verpakkingen die ik zelf altijd erg onhandig vind.
Er zit 6 ml in en dat lijkt niet veel maar je gebruikt zo weinig van dit product, dat je met één verpakking best lang kunt doen.

Het applicatortje is superzacht en met een strijkje over je lippen zijn je lippen overal gelijkmatig verdeeld met de gloss.
Ik heb een heleboel andere lipgloss geprobeerd maar geen enkele komt in de buurt van het effect wat de Glam Shine geeft.


Het is uitermate geschikt voor zowel slanke als volle lippen.
Het druppel vormige appliatortje zorgt ervoor dat je lippen gevuld zijn en slanke lippen voller lijken.

Dit zijn de glosjes die ik gebruik:

170:   Glam Shine Diamant
38:    Glam Shine Gold Holographic
157:   Glam Shine Rosewood Blush
407:  Glam Shine Magnetic Nude Glow
05:    Glam Shine Mercury Crystal

            * met flits
 
Ik heb twee favorieten en dat zijn de 170 en de 05.
De 170 is een alledaagse kleur en staat heel mooi bij mijn gezicht en voor een wat fellere look is de 05 weer heel erg mooi. Als ik een nude ooglook heb dan gebruik ik meestal de 05 om het even wat Glamourous te maken.



Ik ben echt fan van deze glosjes en ik ga dan ook niet zonder de deur uit.
Behalve de 05 zijn dit allemaal Nude kleurtjes maar toch zijn ze allen weer erg verschillend. Daarom is het zo leuk dat er zoveel verschillende kleuren van zijn.

L'Oréal Glam Shine is verkrijgbaar in elke drogisterij in het L'Oréal schap.
Ze hebben een prijs van € 11,99 en sommige zijn rond de € 10,99.
Met een flesje van 6ml doe je erg lang mee. Je ziet het ook op de foto, sommige zijn al wat beschadigd maar er zit nog meer dan de helft in.


Ken jij ook de glosjes van L'Oréal?
En wat zijn jouw favortieten?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx



Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life




Geen opmerkingen:

Een reactie posten