vrijdag 18 januari 2013

Grazia Fashion Bloggers Masterclass in Amsterdam

Grazia deed laatst een oproep aan alle bloggers en bloggers to be voor de Grazia Fashion Bloggers Masterclass in Amsterdam.
Je kon jezelf opgeven door een mailtje te sturen met daar de link naar je blog of als je die nog niet had je ideeën van je toekomstige blog.
Een verhaaltje over jezelf erbij is natuurlijk bij dit soort mails erg belangrijk. De personen die alle deelnemers selecteert kan niet zien wie je bent, dus een vrolijk, spontaan en duidelijk mailtje over jezelf wordt natuurlijk altijd gewaardeerd.
Een korte leuke motivatie waarom jij vind dat jij erbij hoort en hoe actief je bent op social media waren een paar vragen die je in je mail moest beantwoorden.


Zo gezegd, zo gedaan. Ik wil heel graag meer leren over het bloggen, fotograferen, bedrijven benaderen ect ect.
En van wie kun je het beste leren dan van ervaren bloggers?!
Ik kreeg afgelopen week een mail dat ik was uitgekozen om de masterclass 19 januari om 9:00 in Amsterdam bij te wonen. Hoe gaaf is dat dan!!

Ik heb er heel veel zin in en ik zal uiteraard een leuk verslag van deze dag maken.



Ik plak er ook gelijk een dagje Amsterdam aan vast. Het is alweer een dikke maand geleden dat ik in de stad ben geweest om naar leuke shop aanbiedingen te kijken.
De bloggers masterclass is onderdeel van het Amsterdam Fashion Week Downtown Programma.

Vandaag op tijd naar mijn bed toe, maar nu ga ik me eerst nog even voorbereiden voor morgen!

Fijne avond!

Liefs Joli...xxx




LOVE BEAUTY LIFE

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten