maandag 21 januari 2013

Verslag Grazia Fashion Bloggers Masterclass te Amsterdam

Afgelopen zaterdag was het zover:

De Grazia Fashion Bloggers Masterclass in Amsterdam!



Ik had een paar weken daarvoor gereageerd op een mail die ik had gekregen of ik mijzelf wilde opgeven voor dit event.
Je moest wel worden geselecteerd dus het was niet eens zeker dat ik werd uitgenodigd.
Gelukkig kreeg ik een mail dat ik van harte welkom was op zaterdag 19 januari om 09:00 in The Dylan Hotel in Amsterdam.

Vroeg uit mijn bedje want ik zou met het pondje gaan via Amsterdam Noord naar Centraal en dat stukje zou ik lopen. Daar aangekomen ging het eerste pondje pas om 09:00! Nee!! Dus ben ik naar de stad gereden en de auto in de parkeergarage gezet. Voor ongeveer € 6,50 per uur (!!!!)

Maar goed ik was lekker op tijd en er was een mooi ontvangst. Koffie, thee met cupcakes en macarones!
Rond 09:15 gingen dan eindelijk de deuren open en konden we plaats nemen in een prachtige zaal met kleine openhaardjes aan de zijkanten. Erg Fashionable!

Hilmar Mulder (hoofdredactrice Grazia) deed het openingswoord en gaf daarna het woord aan FashionBlogger Sabrina Meijer van AfterDRK.
Sabrina gaf zelf al aan dat ze wat zenuwachtig was, maar daar was helemaal niets van te merken. Ze gaf een duidelijk beeld van haar visie op het bloggen en over haar bedrijf AfterDRK.


''Houd je aan je eigen kracht'' was haar tip en wat je ook gaat doen, dat is iets wat altijd terug zal komen.
Ook had zij het even over fotografie, wat ik zelf erg interessant vind, haar tips zijn voor mij zeker bruikbaar.

Na een mooie presentatie kwam Fashionblogger Anna Nooshin van NSMBL naar voren toe.
Wat een energieke jonge vrouw! Waanzinnig. Hoe zij over haar vak praat is werkelijk heel inspirerend!
Zij gaf aan dat "Niets is wat lijkt" en zij zette even een spiegeltje voor je neer zodat je naar jezelf kon kijken. Wat wil je? Wat is de boodschap van je blog?
Ook Anna had zeker tips waar je mee aan de slag kan.



Last maar zeker not least was Polle de Maagt dé Social Media Consultent.
Hij gaf een presentatie over hoe belangrijk het is om minder te praten en meer te laten zien.
Met een goeie dosis humor was het een presentatie waar je zeker verder over gaat nadenken. Zijn tip was: Kleine dingen hebben een groot resultaat en We zijn allemaal barbapapa's. Je kunt worden wat je wilt worden.

Doe iets binnen 48 uur!



Het was een hele leuke ochtend en ik heb hier zeker wat aan gehad. Ik weet nu hoe ik verder moet gaan want soms komt er een moment dat je vast loopt en je wilt graag je passie delen met iedereen die dezelfde passie ook deelt.

Wat is er dan mooier om via het bloggen in aanmerking te komen met personen die dat ook willen? Geen afgunst of negativiteit onderling. Ongelooflijk dat dat nog bestaat! Dit is helemaal mijn ding en ik hoop dat ik ook weer personen inspireer om zich verder te ontwikkelen.

Niets is belangrijker dan de dingen te doen waar jij je goed bij voelt en waar je gelukkig van wordt.




We kregen ook een goed gevulde goodiebag.
En er was een prijs voor drie dames om twee weken gebruik te maken van een tablet met Windows 8. Zij kregen ook toegangskaartjes voor de Amsterdam Fashion Week. De achttiende editie alweer.

Wat zat er in de goodiebag willen jullie natuurlijk weten?
Een notitieboekje van Amsterdams Blond
Een armbandje van Dance For Life met de tekst: Love Trust Care Inspire
Een doekje van Windows 8 om je beeldscherm mee te reinigen en een bijpassende pen
Een usb stick in de vorm van een lipstick
De nieuwe Grazia
En een O.P.I. lakje in de kleur If You Moust You Moust.



Hilmar, Sabrine, Anna, Polle en alle mensen die hebben meegewerkt aan de Grazia Fashion Bloggers Masterclass, ontzettend bedankt hiervoor!

Natuurlijk ben ik nog heel even de stad in gegaan en heb nog wat leuke spulletjes gekocht.
Die laat ik zien in een volgend blog.


Was jij ook bij de Grazia Fashion Bloggers Masterclass en hoe vond jij het?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx



Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life
 

2 opmerkingen:

  1. He, wat leuk dat ik je blog heb gevonden via Google! Ik was namelijk ook bij de Grazia Bloggers Masterclass, wel de namiddag editie. :D Vond je de goodiebag ook zo leuk? xo

    http://reportingforbeauty.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er ook en vond het echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen