dinsdag 22 januari 2013

Shoplog: H&M en Etos



Afgelopen week waren er weer zoveel leuke aanbiedingen in de Beautywereld helaas kan ik niet alles kopen om lekker uit te proberen anders had ik het zeker gedaan.

Ik ben deze week bij de H&M en de Etos geweest.

Ik hoorde al wat geruchten dat de H&M een Beautyblender in het assortiment heeft dus daar wilde ik het fijne van weten en heb ik de Beautyblender gehaald.
Ik ben heel erg benieuwd naar de werking van de budget versie.
Ik  heb er € 2,95 voor betaald.


Ook gaat de H&M steeds meer mee met de tijd in de oogschaduws en ze houden ook bij wat er nu allemaal in trek is bij de (vooral) jonge meiden.
Ik weet nog wel dat ik ooit een klein palette bij de H&M gehaald had waar bijna geen pigment vanaf kwam en het ging al snel kapot. Ik heb het palette geloof ik ergens nog in een doos liggen, ik zal eens kijken of ik het kan vinden dan kunnen we goed vergelijken hoe de H&M vooruit is gegaan met de kwaliteit van hun Beautyproducten.
Het palette kostte € 4,95



De Etos had al bijna twee weken Bourjois in de actie. Tweede gratis!
Ik was al een tijdje aan het draaien, zal ik nou wel of zal ik nou niet wat halen? Want ja,, er is altijd wel iets wat ik kan vinden om te kopen maar ik koop niet graag om te kopen. Ik koop alleen producten waar ik in geïnteresseerd ben en die ik ook zal gebruiken. Ik vind het zonde als je iets koopt en je legt het in een hoek om er daarna niet meer naar om te kijken.
Ik heb een aardige stash opgebouwd maar ik gebruik ook echt alles uit mijn stash.


Toch ben ik bezweken en heb ik een foundation gehaald en een oogschaduw.
De Flower Perfection foundation is een erg fijne foundation en ik had er al één liggen maar die kleur was net te licht voor mij dus deze keer heb ik een tintje donkerder gehaald. Kleur 56.
De oogschaduw is werkelijk een plaatje. Zoals bijna alle oogschaduws van Bourjois.
Ik kreeg uiteindelijk bij de kassa 50% korting dus ik was nog goedkoper uit!


Verder kwam ik nog ander leuke afgeprijsde artikelen tegen. De Etos is een opruiming aan het houden met producten die uit het assortiment gaan en zo kan je dus mooie producten halen voor de helft van de prijs of zelfs voor 70% korting. Sla je slag.



Zo heb ik No-Ad Sun Protection gehaald voor € 2,- de originele prijs ligt rond de € 9,50
Rimmel Stay Matte Foundation in de kleur 400 bronze voor de helft van de prijs. Ik heb deze nu meegenomen voor € 6,-
Nivea oogmake-up remover lotion en Nivea oogmake-up remover in een crème.
Ik heb meestal een vaste oogmake-up remover maar deze week was Nivea in de aanbieding, tweede gratis.
Mijn oogmake-up remover was op dus kan ik deze gelijk uitproberen.



Al met al heb ik toch weer wat leuke spulletjes kunnen scoren die klaar staan voor een review.

Welke producten wil jij graag terug zien in een review?


Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx






Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten