woensdag 23 januari 2013

Review: Wet N Wild Color Icon Eyesadow Palette

Wet 'n Wild

Color Icon Eyeshadow Palette

Enige tijd geleden waren deze palettes in de aanbieding. Ik weet niet meer precies bij welke shop dat was maar ik had ze online gekocht.

Ik was al een tijdje benieuwd naar dit budget merk dus besloot ik twee palettes aan te schaffen.
Wet n Wild is een make-up merk dat diverse oogschaduws, blushes, lipbalsems en nagelverzorging in hun assortiment hebben.
Nog niet eerder had ik een product daarvan getest en ik ging op zoek naar mijn favoriete kleurtjes.

Mijn oog viel op de E736 Petal Pusher
en de E738 Comfort Zone



Op zich goed uitziende palettes.
Ze zitten in plastic doosjes dus een sjiek uiterlijk hebben ze niet. Maar, zolang de inhoud maar goed is toch?

Het leuke van deze palettes is dat het ook voor de beginnende make-up liefhebbers makkelijk is hoe je de kleuren moet gebruiken.
Op de achterkant staan beschreven met welke kleuren je een look kan maken. Dus hoe meer kleuren des te Dramatischer/Extravaganter je look aldus Wet n Wild.

Bij de kleuren staan helaas geen nummers maar wel wat e waar moet opbrengen:

Browbone = het stukje net onder je wenkbrauw. Je wenkbrauwbot
Eyelid = Je ooglid
Crease = De ruimte tussen je oogbal. Je Crease
Definer = Voor een lijntje te maken of misschien voor je wenkbrauwen aan te zetten (als het je kleur is)

Ik was niet helemaal onder de indruk van de pigmentatie en ook bij de swatches moest ik wel twee of drie keer over de kleur gaan voordat er wat pigment af kwam.


E736 Petal Pusher




 
E738 Comfort Zone
 
 
Ik heb wel een ooglook gemaakt omdat de pigmentatie op je ogen wel iets intenser eruit kan zien.


 
Deze look heb ik gemaakt met het Petal Pusher Palette.
Ik weet de namen niet van de kleuren maar ik heb de rechterkant van het palette gebruikt.
Zoals beschreven, zo heb ik het ook aangebracht, alleen onder mijn wenkbrauwen heb ik de kleur niet gebruikt, die heb ik weer lichtjes in mijn ooghoeken opgebracht.

Niet veel pigmentatie op mijn ogen maar voor mijn werk was het een mooie subtiele ooglook.

Het Color Icon Eyeshadow Palette kost € 7,95
Ik heb het ik de aanbieding gekocht voor € 5,- per pallete (excl. verz kosten)

Je heb al een leuk trio palette voor € 5,95

Wat zijn jouw ervaringen met Wet n Wild?



Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx



Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten