zondag 27 januari 2013

Review: Masker van Onyx

Toen ik laatst in de Action was zag ik de maskers van Onyx liggen. Nog niet eerder had ik deze gebruikt dus besloot ik er een paar van mee te nemen.

Vandaag in de review:
 Het Dode Zee/Modder Masker van Onyx.

 
Ik had al wat dingetjes voorbereid en klaargezet voor gebruik.

Een bakje om straks het masker in klaar te maken en een foundation kwast om het masker mee aan te brengen.

Eerst even lezen wat er staat en wat de ingrediënten zijn van dit masker.

Gebruiksadvies: Reinig uw gezicht grondig. Les het zakje één minuut in handwarm water.
Breng het masker met uw vingertoppen gelijkmatig aan op uw gezicht en nek en vermijd daarbij uw ogen en lippen.
Laat het masker 10-15 minuten intrekken terwijl u achterover ligt en zich ontspant.

Okay dat gaan we doen..
Haar in een goede staart en beginnen maar.

Bakje met iets warmer water dan aangegeven.
 
Masker in het bakje gedaan en klaar om te smeren.
 
Smeren gaat erg lastig want het is een erg dunne substantie.
Vanwege het hoge vochtgehalte in dit masker droogt het ook niet op.
 
Het was zoveel wat er in het zakje zat, dat ik er zeker wel twee of drie personen mee had kunnen behandelen.
Dat vind ik dan weer jammer van een kant en klaar masker. Je kunt dus niet zelf doseren en anders moet je een deel van het product weggooien.
 
Mocht je dus een kant en klaar masker willen nemen, vraag dan eventueel een vriendin om samen lekker een maskertje te nemen. Zo heb je nog lol ook.
 
Ondertussen vond ik het masker erg sterk ruiken, niet helemaal mijn geur.
 
Ik heb zoveel mogelijk van het product op mijn gezicht gesmeerd.
 


Zoals je ziet.. Nat, vochtig en erg lastig aan te brengen.
 
 
Goed, Alles zit erop. Nu een kwartier wachten en ontspannen.
 
Nou dat is voor mij erg moeilijk. Dus ik ben mijn kwasten maar gaan schoonmaken. Het was nu toch al een rommeltje in de badkamer.
 

Zo, die zijn ook weer schoon.
 
Na een kwartier is dit het resultaat. Nog steeds even nat!
 
Nu alles eraf halen...
 
 
Mijn huid voelt iets wat trekkerig nadat alles eraf was. Maar ik heb een before en after foto gemaakt en kijk eens goed naar de glans die mijn huid ineens geeft.
 
Op het eerste oog had ik dat niet eens gezien, totdat ik de foto's naast elkaar legde.
 
                                    After

Before
 
 Okay dit is het resultaat van het masker.
Niet veel verschil maar toch een glow op mijn geizcht.
 
Mijn excuses ik ben geen ster in FrontFaces maar ik wilde graag het verschil laten zien. Helaas is de eerste foto iets minder duidelijk maar toch is te zien dat er een natuurlijke glow over mijn gezicht te zien is na het gebruik van het masker.
 
Voor een masker wat je één keer per week kan gebruiken of eens in de twee weken is dit een redelijk resultaat.
 
Dat het masker nat blijft vind ik zelf niet praktisch om mee te werken en mijn voorkeur gaat dan ook naar een masker wat lekker opdroogt.
 
Dit was een masker wat bedoelt is voor de normale tot vette huid en legt de nadruk op het reinigen van de T-Zone.
 
Het Dode Zee/ Moddermasker kun je bij de Action kopen voor € 0.79 en daar krijg je er dan twee voor.
 
Leuk om eens uit te proberen en makkelijk als je geen masker in huis hebt en toch een maskertje nemen wilt.
 
Het is geen masker wat ik als voedend zou gebruiken want daar geeft het niet genoeg resultaat voor. Maar ja, wat verwacht je dan ook ook voor die prijs?
 
 
 Ben jij bekent met deze maskers?
 
 
Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx









Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life

 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten