maandag 28 januari 2013

Review: Stash Sleek & NYX

Zelf ben ik een fan van goede budgetmerken en ik ben ook altijd erg nieuwsgierig of de werking en resultaat veel verschilt van de duurdere merken.


Zo kwam ik dus ook bij de merken Sleek en NYX.
Twee budgetmerken die hun strepen ondertussen wel dik verdient hebben.

Ik laat jullie wat verschillende producten uit mijn stash zien van deze twee budgets.


 Sleek



Het Naturel palette van Sleek



Het Storm palette van Sleek



Palettes Naturel en Storm


Palette The Original van Sleek

 The Original


NYX


Het I Dream Of Nevis Palette van NYX


I Dream Of Nevis en het Champagne & Caviar Palette
Taupe en Root Beer Single Eyeshadows


The Original Palette van Sleek en I Dream Of Nevis van NYX


Zoals je ziet ben ik erg fan van nude kleuren en die combineer ik dan met een wat heldere kleur.
Het Original palette van Sleek is daar uitermate geschikt voor. Mooie kleuren met een waanzinnige pigmentatie.

Ze zijn wel iet wat korrelig dus je hebt helaas wel last van fall-out.

De palletes van Sleek zijn online te bestellen vanaf € 8,95 excl. verzendkosten.
Dat is voor deze kwaliteit echt een koopje. Ik ben dan ook hard op weg om alle palettes van Sleek in mijn bezit te krijgen.

De palettes van NYX zijn ook online verkrijgbaar en de Douglas in Amsterdam, Kalverstraat heeft een hele eigen afdeling met NYX.
Je vind daar de complete collectie van NYX!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten