zaterdag 16 februari 2013

Unboxing BeautyBox February Valentine's Day 2013

De BeautyBox is er weer! Wat een verwennerij.

Ik was dan ook aangenaam verrast dat er werd aangekondigd dat de BB dit weekend zou komen. Ik had tenslotte twee weken geleden de vorige nog ontvangen.
Deze BB staat helemaal in het teken van de liefdes maand en daar hoort natuurlijk Valentine's Day bij. De box is dan ook helemaal gericht op de mooie rode liefdesmaand.

Laten we gauw kijken wat er in mijn BeautyBox zit deze maand.



Zoals altijd, Lekker gevuld. En op het eerste oogopslag vallen er al gelijk een paar dingen op.

Ik zie mooie blauwe wimpers een moisturizer en een heerlijk parfum.

Een Matte Eye shadow van Superlooks:
Ik heb een blauwe kleur in mijn box zitten.
Deze oogschaduw is heel goed te blenden en kan ook nat gebruikt worden voor een dieper en langduriger resultaat.
Erg leuke en frisse kleur die ik zeker zal dragen.
Dit is een Full Size t.w.v. € 7,95

 
Deze heb ik al vaker voorbij zien komen en het is een heerlijk product.
Ook passen de kleuren van de verpakking goed in deze maand.
Rescue Intense Leave-in Spray van Bonacure - Schwarzkopf
Deze spray laat je in je haar zitten en beschadigd haar krijgt er een enorme boost van en het wordt heerlijk zacht.
Een full Size kost € 18,60 ik heb 50 ml t.w.v. € 4,65
 
 

 
 
Dan dit heerlijke parfum!
Aura van Swarovski.
Een parfum om verliefd op te worden. Dit is nou een geur die werkelijk iedereen lekker zal vinden en vele dames heel goed zal staan. Het maakt niet uit of je 15 of 75 bent, dit is een geur dat iedereen zal aanspreken.
De mix van amber en witte musk zal ook jou doen smelten.
Ik heb de Eau de Toilette van 5 ml t.w.v. € 6,78 een Full size kost € 40,68
 
 

Kijk deze dan!
Kunstwimpers met een blauwe gloed. Daar hou ik van!
Deze wimpers zijn van Baci en deze speciale wimper-lijn bevat 220 verschillende soorten wimpers! Van basic naturel tot extravagant met veren en strass steentjes.
Baci is van originele een lingerie label maar heeft nu dus ook deze wimper-lijn daaraan toegevoegd. Hoe blij zijn we daar mee?
Oogverblindende wimpers zijn tegenwoordig tenslotte onmisbaar.
Dit is een Full Size twv € 4,95 per setje.

Undercover Skincare staat er op deze verpakking. Dit is een moisturizer en ik was nog niet bekend met deze lijn.
Dr. Jetske Ultee ontwikkelde de producten Undercover Skincare op basis van jarenlange wetenschappelijke onderzoeken voor huidverzorging.
Natuurlijk kennen we Dr. Jetske Ultee wel dus ik ben heel nieuwsgierig naar dit product.
En wat een mooie mysterieuze naam he? Undercover Skincare.
Deze moisturizer is een milde en voedende crème en bevat alleen ingrediënten die echt iets doen voor de huid. Ik heb in mijn box een moisturizer voor normale tot vette huid zitten. Laat ik dat nou net hebben! Goed uitgekozen door BeautyBox!
Er zit een Full Size in t.w.v. € 49,95

Wauw! Mijn box heeft een waarde van rond de € 71,- Terwijl ik per maand
€ 14,95 betaal!

Ik ben superblij met deze box en ik kan met de producten mijn liefdesmaand helemaal compleet maken.
Van mooie opvallende ogen tot zacht gezond haar en mijn huid ziet er stralend uit en daarbij ruik ik ook nog eens heerlijk.
Alle ingrediënten voor een zwoele avond met mijn geliefde is aanwezig.

Wil jij ook de BeautyBox ontvangen?
Klik dan even hier voor een abonnement. Je kunt elke maand je abonnement opzeggen.


Wat zat er in jouw BeautyBox deze maand?
Zijn er producten uit de BeautyBox die je graag in een review wilt zien?


Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life





Geen opmerkingen:

Een reactie posten