dinsdag 12 februari 2013

Review: Rimmel Trio en Quad Eye Shadows


I LOVE TRIO'S!

En daar bedoel ik Eye Shadow Trio's mee!

Vandaag in de review Eye Shadow Trio's en Quad van Rimmel.
Het mooie is van trio's dat de kleuren altijd zo mooi opelkaar zijn afgestemd ookal zou je er zelf niet zo snel voor kiezen.

 

Neem bijvoorbeeld de trio 624 Lynx:

 
Deze kleurtjes zijn volgens Rimmel het meest geschikt voor personen met groene ogen.
Toch vind ik het ook een mooie combinatie en heb er een look van gemaakt.

 
Een kleine kleur verder niets bijzonders.


De 740 Fever:

 
Very Pinky!
Ik ben niet een hele grote pinky fan maar een mooie subtiele roze ooglook kan erg mooi staan en draagbaar voor een normale door de weekse dag.
 
 
Pinky is toch niet helemaal mijn ding.
 
 
De 002 Smokey Brun: ( een Quad)
 
 
Nu dacht ik dat bruine, nude en aarde tinten juist voor personen met donkere ogen waren. Niets is minder waar want volgens Rimmel is deze quad speciaal voor de blue eyes girls onder ons.
 
  De beste tot nu toe. maar....
Ook hier veel shimmer maar weinig pigment.
 
 
Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk pigment op mijn kwast te krijgen.
 

Ook geeft Rimmel wat leuke tips voor verschillende looks.
Voor een subtiele look gebruik je shades 1 & 2
Voor een London look gebruik je shades 1, 2 & 3.
Ook staat er bij elke trio of quad aangegeven of je een kohl pencil of zelfs bruine mascara bij kunt gebruiken voor extra definitie.
 
De 710 Twilight Zone:



Eindelijk een trio voor mijn donkere ogen. Een trio wat ik zelf niet snel zou kiezen maar toch heb ik er een ooglook mee gemaakt, want ik ben erg benieuwd!

 
Subtiel.
 
 
Ik zie weinig kleur verschil in kleur 1 en 2.
 
 
 

Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld voor een merk als Rimmel die in de trio's en quad en slechte pigmentatie heeft afgeleverd. (dat is mijn mening naar aanleiding van de swatches)
Bij sommige kleuren ging ik wel 5 of 6x met mijn kwast over het pigment heen en nog zat er niets aan mijn kwast.
Daarom zie ik zelf niet veel verschil in de eyelooks. Allemaal een shimmer maar geen duidelijke verschillen tussen de kleuren.
Zelf bij de laatste  710 Twilight Zone gaf zelfs de zwarte kleur nauwelijks iets af.
Jammer!!
Deze trio's en quad zal ik niet snel weer gebruiken. Tenzij ik alleen een shimmertje met een subtiel kleurtje wil op mijn ogen maar dan nog heb ik andere eye shadows die toch wel een mooie pigmentatie afgeven waarbij ik niet zoveel moeite hoef te doen om wat kleur op mijn kwast te krijgen.

Heb jij deze trio's en quad ook gebruikt en wat jouw ervaringen ermee?
Welke look vind jij het mooiste?


Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life











Geen opmerkingen:

Een reactie posten