dinsdag 12 februari 2013

Happy Beauty Life. Things That's Make Me Happy!

Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy

Iedereen heeft verschillende dingen waar je happy van wordt.
Dat kan zijn een compliment, lekker eten, een goede film of misschien wel om even een momentje voor jezelf te hebben.
Overal kunnen we happy van worden.
Zolang we beseffen dat die dingen ons gelukkig maakt en dat het erg belangrijk is om het te koesteren of te delen dan zal er geen dag voorbij gaan dat je niet even een momentje van Happiness zult hebben.

Toen ik dit artikel ging schrijven waren er wel ontelbaar veel dingen die in mijn hoofd voorbij kwamen waar ik gelukkig van wordt. Ik heb mijn best gedaan om er echt goed over na te denken wat mij nou de Happiness brengt. Natuurlijk vind ik een volle tank met benzine heerlijk maar dat zijn niet de belangrijke dingen. Als mijn tank leeg is dan ga ik wel met de fiets dus zo belangrijk zal het dan wel niet wezen.
Wat gaf mij die ene herinnering? Of wat zal ik nooit vergeten? Dat zijn mijn Happy Beauty Life Tips.

Nou, hier komen ze dan.. Lets get personal! (in willekeurige volgorde)

* Gezond eten.
Dat klinkt misschien erg cliché maar van fast food ga ik mij zo schuldig, vettig en on-happy voelen. Na een gezonde maaltijd heb ik het gevoel dat ik de wereld aankan en ik voel me gezond en sterk!
* Verse bloemen.
Het liefst heb ik elke week verse bloemen in huis. Bloemen kleuren tenslotte je leven en je hele huis fleurt en geurt ervan op. Love them.

* Muziek.
Waar zouden we zijn zonder muziek? Ik hou van vele verschillende genres. Van Dance tot Motown en van Rock tot Hardstyle ik zing en dans ze allemaal mee.
* Samen met mijn partner zijn.
Het maakt niet uit wat we doen, al ben ik met de was bezig en hij is aan het klussen. We zijn samen en dat maakt mij erg gelukkig.
* De lente!
De lente vind ik nog fijner dan de zomer. Het moment dat het eerste zonnetje door begint te komen dan zet ik mijn stoeltje buiten en geniet ervan hoe de zon mijn bleke winterhuid verwarmt.

* Sporten.
Altijd heb ik aan sporten gedaan. Of het nu paardrijden of een zware trainingssessie is.
Ik kan er mijn ei in kwijt en gooi alles lekker van me af.
That's Whats Makes Me Happy To Stay Happy.
* Goed nieuws ontvangen en brengen.
Ja dat zullen er wel meer mensen met mij eens zijn. Wie houdt er niet van goed nieuws?
* Verse sneeuw.
Nou mijn geluk kon de laatste paar weken niet op. Al dat vele prachtig gevallen sneeuw. Met regelmaat ga ik een blokje om, om de verse sneeuw onder mijn boots te voelen kraken. En ik heb niet eens een hond die ik moet uitlaten.

* Een knuffel.
Van mijn partner, vriendin of nichtje. Ze zijn allemaal even speciaal en intense.
* De mensen waarvan ik hou om mij heen.
Dat maakt mij zielsgelukkig. Ik vind het zo belangrijk om mijn familie en vrienden om mijn heen te hebben. Het liefst zou ik willen wonen in een soort Melrose Place, de hele bubs bij elkaar. Echt een droom.
* Mensen verrassen.
Hoe leuk is dat? Het hele idee dat die persoon gaat schrikken en dan het verbaasde gezicht ziet. Priceless!

 

* Shopping met als budget, No Budget!
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar voor 1 keer lijkt het mij geweldig. Gewoon 1 keer want anders wordt het weer zo gewoon en het moet dat speciale happy gevoel geven.
* Een tafel vol met heerlijke home made gerechten.
Lekker thuis met al mijn geliefden alles opeten en drinken. Dit doen wij met regelmaat en elke keer is het weer zo speciaal.
* Op zondagmiddag bloggen.
De beste middag voor mij voor mijn blog. Dan kom ik pas echt tot rust en kan ik helemaal op gaan in de artikelen die ik schrijf. Dat beseft mij waarom ik blog en blijf bloggen.
* Strand/boswandeling.
Ik ben opgegroeid met elke zondag een stevige bos of strandwandeling.
Dan komen voor mij de oude herinneringen naar boven en dan kan ik mijn hoofd helemaal leeg maken. De wind blaast dwars door mijn hoofd heen. Amazing!

* Mijn geluk delen met anderen.
Ik vind het belangrijk dat mijn geliefden ook happy zijn en als wat van mijn geluk kan delen met iemand, dan doe ik het met alle liefde.
* X-Mas Time.
Voor mij de most wonderfull time of the year!
Kerstboompje kopen en die in je veel te kleine auto proppen. De hele avond besteden om de boom op te tuigen en je huis te voorzien van alle glitters van de wereld. De geur van je boom en overal lichtjes en kaarsjes. I Love It!
* De geur van vers gebakken brood.
Ik heb een tijdje een broodbakmachine te leen gehad en bijna elke dag had ik vers gebakken brood.
Ik stelde het programma in om 8uur in de ochtend en 2 uurtjes later geurde mijn hele huisje naar vers gebakken brood. Hoe happy wil je wakker worden?

Ik heb er nog ééntje...
Waar ik echt in een deuk om kan liggen is:
* Stoute katten.
De heerlijke eigenwijsheid van die beestjes vind ik om te bescheuren. Ik heb zelf ook katten gehad en het mooie is dat ze echt een persoonlijkheid hebben. Ze zijn zo stout en ondeugend en communiceren met je door hun lichaamstaal. Geweldig en het kan een sombere dag helemaal goed maken.




Waar wordt jij happy van? En welke dingen horen elke dag in jouw leven thuis?


Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life





Geen opmerkingen:

Een reactie posten