maandag 22 oktober 2012

Pink Fit Easy Kit dag 7.

 
 


Zondagavond en dit was de laatste dag van week 1 met de Pink Fit Easy Kit.
Hoe is het mij deze week vergaan? Wat is het gevoel wat ik heb. Voel ik me suf of Fit en het allerbelangrijkste...
Ben ik afgevallen?

De zondag begon erg laat. Rond 11 uur was ik wakker want het was gister toch wat later geworden dan verwacht.
Rustig aan ben ik opgestaan en zo'n anderhalf uur later zaten we aan de brunch.
De tabletten Eat Control En de Fatburner netjes op tijd ingenomen en ik heb 2 gekookte eitjes met een crackertje en en een cracker met smeerkaas gegeten. En wat tomaatjes erbij.
Een goede brunch.
Het tussendoortje was een kiwi en ik heb gedurende de dag geen honger gevoel gehad.

Mijn activiteiten voor de zondag waren: de was strijken en opvouwen en stofzuigen, de vaatwasser uitruimen en een avondmaaltijd bereiden.
Ook daar verbrand je heel wat mee.

Op het menu van zondag stond: Tortellini met een kipstoofschoteltje met diverse soorten verse groentes.
Wat heb ik erin gedaan?
Een ui en 3 teentjes knoflook. (morgen op de Gym uitzweten hihi)
1 courgette en 1 rode paprika.
Kippetje rustig stoven en de Tortellinni serveer je apart.
Je kan over de Tortellini wat Parmezaanse kaas strooien maar dan wordt het toch te vet.

Ik had erg weinig Tortellini in verhouding met de kip.
Aangezien ik gister genoeg koolhydraten binnen had gekregen vond ik dat wel zo gepast.

In de loop van de avond had ik geen trek meer en ik ben dus erg benieuwd of ik ben afgevallen.
Ik heb de hele week goed op mijn voeding gelet en de zaterdagavond bij het feestje was ik iets makkelijker.
Heeft mij dat de nek omgedaan?

Ik heb thuis geen weegschaal (Gelukkig maar) dus ook ik zal moeten wachten tot ik op de sportschool ben geweest.
Ook mijn meting zal ik pas maandag doen.

Hoop jullie op maandag weer te zien.

Een hele fijne dag vandaag!

Liefs Joli xxx...

P.S.
Ik ben vandaag op de Gym geweest en heb natuurlijk even stiekem op de weegschaal gestaan...
Ja ik was blij..

Doeiii..!!


 


Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Gym: www.PetresGym.nl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten