maandag 22 oktober 2012

Week 2 Pink Fit Easy Kit. Dag 1

Het moment is aangebroken..

Ben ik afgevallen of niet of ben ik zelf wat kilo's aangekomen. Waar ze me al voor
hadden gewaarschuwd..
Ik woog begin van de week 75 kilo. 75,1 om precies te zijn.
Vanmorgen op de Gym heb ik al even stiekem op de weegschaal gestaan maar toen had ik alleen een ontbijt binnen dus dat was niet realistisch. (toch deed t me goed)
Hier komt het dan.. *tromgeroffel*

Gewicht week 42: 75,1 kilo
Gewicht week 43: 73.6 kilo

Meeting boven de navel week 42: 85 cm
Meeting onder de navel week 42: 93 cm

Meeting boven de navel week 43: 83 cm
Meeting onder de navel week 43: 92,8 cm

Gewichtsverlies totaal: - 1,5 kilo
Centimeters totaal: -2,2

Hier ben ik dik tevreden mee en zeker voor de eerste week.
Het geeft mij een stimulans om verder te gaan. Heerlijk zeg die 2 cm gewoon kwijt rond m'n middel.

 


Nieuwe week. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Vandaag stond een training op het programma. Ik heb voor de verandering een ontbijt genomen voordat ik naar de gym ging. Het was een shake met brinta.
Voordeel van een shake met brinta is dat in brinta vezels zitten die in nodig hebt bij je ontbijt.
Ook eiwitten zijn goed om voor je training te nemen. Neem ze wel ongeveer 30 min voor je training zodat je lichaam de tijd heeft om het op te nemen.

Wat ik ook doe als ik net wakker ben, is een groot glas water drinken.
Het beste is dan nog lauw water. Zo breng je de vochtbalans weer op peil en stimuleer je de spijsvertering en worden je darmen aan het werk gezet.
Sommige mensen hebben dat effect met een bakkie koffie in de ochtend.
Het maakt dus eigenlijk niet uit of je koffie neemt of een glas lauw water. Het effect is hetzelfde.

Wat ook  nog een mogelijkheid is dat je eerst je water kookt en dan drinkt. Thee maar dan zonder de thee.
Je kan voor wat smaak wat citroensap toevoegen.
De Chinezen drinken na hun maaltijd een kopje gekookt water.
Dit doen ze om hun maaltijd te laten zakken maar ook het is ook om je lever te ontgiften.
De lever is heel belangrijk in het menselijk lichaam. Het verwijdert giftige stoffen die we echt niet nodig hebben en het verwijdert afval uit onze spijsvertering.
Misschien daarom dat die Chinezen bijna allemaal zo slank zijn?

 
 
 

De training was goed. Het vaste sprintje op de loopband duurde zelfs nog wat langer.
Voor de lunch 2 maal de Eat Control en 1 maal de Fatburner.
Ik heb 4 crackers met kipfilet genomen en ik heb er wat Franse mosterd opgedaan. Het crackertje alleen met kip was me iets te droog en ben op zoek gegaan naar iets om wat smaak er aan te geven.
Zo kwam ik bij de mosterd uit. Weinig koolhydraten en weinig suikers. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je maag krimpt van scherpe mosterd. Nu is dat niet de bedoeling maar het geeft wel een lekkere Bite!

Voor de avondmaaltijd had ik thuis alvast een salade klaar gemaakt.
Dit zat erin:
Blaadjes sla (van een krop sla)
Tomaatjes
Handje met noten                                                            
Handje met Goji-bessen
Gerookte zalmsnippers
Dressing: Balsamico

Wat zijn Goji-bessen?
Ik heb altijd een zakje met deze besjes in huis.
Heerlijk door de salade of door je yoghurt. Je kan er zelfs thee mee trekken.
Maar wat zijn en doen ze nou eigenlijk?
De Goji-bes is een bron van anti-oxidanten.
Het verhoogt je weerstand.
Reguleert de bloedruk. Er zijn zoveel redenen om de Goji-bes te eten.
Let wel op dat de Goji-bes een goede vervanging is voor rozijnen maar het begint pas echt goed te werken als je dagelijks ongeveer tussen de 5 en de 30 gram eet.
Dat staat in verhouding tot een klein handje met besjes.
Je kan ze in elke Form Shop halen.
Kijk eens op www.Goji-bes.nl

 




Als avondsnack heb ik nog een shake met water genomen.
Morgen heb ik een rustige dag. Ik heb besloten om niet te gaan trainen. Ook op woensdag train ik niet dus ik geef mijn lichaam even wat rust.

Ik ben blij dat er resultaat is geboekt en meten = weten.
Meet je daarom ook op als je ervoor wilt kiezen om een andere lifestyle te gaan beginnen.
Zelf kijk je veel te kritisch naar jezelf en sommige mensen hebben de harde cijfers nodig om in te zien dat ze vooruitgang boeken.

Fijne avond en bedankt voor het lezen!

Liefs Joli xxx...


Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Gym: www.PetresGym.nl























Geen opmerkingen:

Een reactie posten