woensdag 30 januari 2013

Quick Eyelook of the Day

Quick EyeLook of the Day:

Subtiel met Groen!


 
 
 
Wat heb ik gebruikt:

Maybelinne Color Tattoo: On and On Bronze, Over het gehele ooglid
Bourjois Intense 01: Over de Color Tattoo heen even uitgeblend
In de crease Catrice Intensif Eye: Charly's Chocolate Factory
Miss Sporty, Eye Pencil 020: Op de waterrand dik aangebracht
Zwarte eyeliner heel dicht tegen de waterrand aangebracht
Mascara ScandalEyes van Rimmel
 
 

 Next Quick EyeLook:
 
Lekker Paars!
 
 
 
 
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
Maybelinne Color Tattoo: On and On Bronze over het gehele ooglid
Bourjois Intense 01: Over de Color Tattoo heen even geblend
In de crease Catrice Intensif Eye: Charly's Chocolate Factory
Essence, LongLastingEye Pencil 16: Op de waterrand dik aangebracht
Een willekeurig Zwarte eyeliner heel dicht tegen de waterrand aangebracht
Mascara ScandalEyes van Rimmel
 
 
 
 
als ik een snelle look wil maken pak ik  meestal de Maybelinne Color Tattoo en je kan dan elke gewenste kleur erover heen blenden. Ik heb gekozen voor de Bourjois Intense 01 omdat er een mooie glitter inzit.
Om wat diepte aan mijn ogen te geven kies ik voor een diepe donkere kleur. Bij deze look heb ik de Catrice Intensif Eye gebruikt. Deze oogschaduw is echt multifunctioneel en ik gebruik ook de andere kleuren regelmatig.
De neutrale look heb ik wat kleur gegeven door middel van een wing te maken met een lekkere felle kleur. Daar houden we wel van op z'n tijd toch?
Alles even mooi blenden en KLAAR is je Quick EyeLook.
 
Hoe makkelijk is dat?
 
Mocht je in de avond een drankje gaan doen, dan hoef je eigenlijk alleen wat kleur toe te voegen in je crease. Je maakt dan op die manier je look wat dramatischer/intensiever.
Eventueel je felle kleur wat bijwerken en je bent klaar om uit te gaan.
 

 
Wat is jouw Quick EyeLook? Zet eventueel een link hieronder bij de comments.
 


Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life






Geen opmerkingen:

Een reactie posten