vrijdag 1 februari 2013

Sneek Peek... Raad Het Artikel..



Lieve lezers en lezeressen van Love Beauty Life.

Er zal vandaag en morgen geen artikel van Love Beauty Life online komen te staan.
Dit doordat ik een enorme drukke week heb gehad en dit weekend even twee dagen weg ga op visite.
Ik ben bezig met een mooi uitgebreid artikel over Inner Beauty maar waar het precies overgaat wil ik nog niet verklappen.
Het wordt een vrij groot artikel waar ik veel aandacht aan heb besteed en waar ik zelf ook erg in ben geïnteresseerd.
De bedoeling van Love Beauty Life is niet zomaar klakkeloos artikelen plaatsten maar juist reviews laten zien waar ik achter sta en dieper ingaan op bepaalde producten, daarom komt het volgende artikel pas op zijn vroegst zondag online.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en gelukkig heb ik nog wat leuke artikelen eerder geschreven dus er is genoeg leesvoer.
Natuurlijk laat ik jullie niet helemaal in spanning. Ik laat een paar foto's zien zodat jullie misschien al een ideetje hebben waar het volgende artikel over zou kunnen gaan.

Voor nu wens ik jullie alvast een enorm fijn weekend toe.
Ik ga ook even lekker genieten.

Groetjes en tot zondag!


Sneek peek zondag 3 feb...

Hmm,, wat zou het kunnen zijn? Kaarsen? Nee geen artikel over kaarsen..
 
Een ster...?
 
Deze foto heeft wel heel veel verschillende dingen.
Zo wordt het niet makkelijker..
 
Kijk heel goed.. Veel succes!
 
 
 
Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life!

Liefs Joli...xxx

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life





Geen opmerkingen:

Een reactie posten